Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğar doğmaz girmişiz hepimiz göz hapsine.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Son Durak şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Son Durak şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dos kalem Şair yüreğinizde dökülen doygularınızı bizimle paylaşmışsız daha nice paylaşımlar adına sizi yürekten kutluyorum ve devamını diliyorum. güzel insan...
Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğduğunda girmişiz hepimiz göz hapsine TEBRİKLER ŞAİR..
Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğduğunda girmişiz hepimiz göz hapsine.
Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğduğunda girmişiz hepimiz göz hapsine.
İbrahim COŞAR belki de o durağa çok yakınız da haberimiz yok...güzel ve anlamlı şiirinizi kutlarım...saygımla..
Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğduğunda girmişiz hepimiz göz hapsine.
kutlarım üstat... sözün özünü sölemişsiniz...daha ne denebilir ki... selam ve hürmetler...
Son durağa gelmeden sahip ol ki nefsine Bütün güç bende diye sahip çıkma hepsine Pişmanlık fayda etmez vardığın son durakta Doğduğunda girmişiz hepimiz göz hapsine.
Evet dost, önemli olan tek şey bu bence de.. insan nefsine hakim olmalı,yaptığımız her şey de izleniyor yüce güç tarafından.. vicdan sahibi olabilenlere ne mutlu, onlarki pişman olunacak birşeyi yapmaktan uzak dururlar.. Yüreğine sağlık..
Hayyamvari bir lezzet, ölçülü olmanın bir büyük erdem olduğunu ne güzel anlatmışsın akıcı, usta üslubunla... Gönlüne sağlık Şair Dostum. Dostçakal. Müjdat Eraslan.
Saygılar...