Sus/ma! Konuşsana Mutlu oldursana Sesini duyursana Huzura daldırsana Sen böyle sustukça Kan ağlıyorum anlasana.
Sus/ma! Kus nefretini Haykır dök içini Cehennem misali Söyle herşeyi yüzüme Susman kadar acıtmaz ki Daha çok yakmaz kalbimi Neden niçin bilememek Kavuruyor yüreğimi.
Sus/ma! At içinden zehri Duyuyormusun beni Birlikte ararız panzehiri Kanıyorum sen sustukca Kan kaybından can gidecek Hiç mi sevmedin duy sesimi Yaşıyorum işte ölüyor gibi Gör artık perişan halimi.
Sus/ma! Konuş hadi Neden sustun Boşaltsana içini Hatalarımın hepsini Diz sıraya sür önüme Döksene bileyim söyle Ne varsa iyi kötü herşeyi Bir çözüm bulabiliriz belki.
Sus/ma! Ve de unutma Sen hayatımın anlamı Susman kahrediyor beni Yokluğunda halimi görsen Ya ağlat, yada güldür istersen Bir nefeslik bu canım feda zaten Yalvarırım, bağır çağır, inlet evreni Çoktan öte seviyorum herşeyim seni Susarak öldürme, mahşerlik sevgimi.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSARAK ÖLDÜRME SEVGİMİ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSARAK ÖLDÜRME SEVGİMİ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
selam ile