(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HUZUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HUZUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirin ilk başı aklıma marie antoinette'nin bir sözünü getirdi.. "ekmak bulamazlarsa pasta yesinler".. ... son nefeste imanın kabul olmadığı doğrudur her şeyi zamanında yapmak gerek..
Mehabalar üstadım , tatildi Ramazan telaşı derken epeyce ayrılıktan sonra bizleri buluşturan Rabbime şükürler ve selamlar efendim . Güzel bir çalışma olmuş, tebrikler, yüreğinize ve kaleminize ...
dedim ki, son nefese bırakma "bırak muhalefeti.." Son nefese bırakma!..
olursun sonra, firavun cesedi.. olursun sonra, firavun cesedi..... son nefese bırakma..... ............................ güzel olanı sunan şaire selam olsun başarılar
teslimiyet... ve akıtmak gözyaşlarımızdan seccademize firavunlaşmadan... Ölmeden önce ölünüz.... tasavvufi derinliklerden de Kur an´ın güzelliklerinden de hatırlattı şiiriniz... yüreğinize sağlık efendim. Allah razı olsun...
Çıkarların, bitmek tükenmek bilmeyen ihtirasların,arzuların,sığlaştırdığı kararttığı gönüllerle örülü bir dünya yerine huzura açılan kapının anahtarını veriyorsunuz diyorsunuz ki; herşey belli aslında birazcık düşünmek gerek...Tebrikler bu güzel çağrınıza...
paylaşılacak bir şey varsa.. ……huzur yoktur dediler..
ekmek tamam.. ama ya pasta??… “mutlaka bir şey çıkar”
dedim ki her şey Allah’ın…. kime yetmiyor şu dünya..
bir iktidar varsa!.. huzur yoktur dediler.. muhalefet de olmalı… hasta, hasta!… herkes kendine yontmalı bir hususta
dedim ki, Allah Mutlak İktidar... nerede bir düzensizlik var...
İnsan menfaat peşinde koşmasa, hakkına razı olsa herkes huzur bulacak. Adaletin olmadığı yerde huzur olmaz, hatta kargaşa ve terörü doğurur. ibret dolu dizeler. Rabbim ibret alanlardan eylesin. Sizi de ibret alanlara vesile eylesin.
"dedim ki, Allah Mutlak İktidar... nerede bir düzensizlik var..."
İyi kötü,haklı haksız,zalim mazlum.....gibi.İnsanlar bu ölçüleri kendi anlayışlarıyla tartıp,kıssaslar yapmışlarsa Huzur asla tesis edilemez...
Nasılki bir makinayı icad eden,kullanma kılavuzunuda yanında veriyorsa bizi yaradan Rabbimde;Kur"an ve sünneti,yarattığı kul için"buna uyun"emretmiş. Uyarsan,Huzur Uymassan,hüsran Ben bunu anladım,dosttan.
sevgiler