(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜZYILIN DENEYİ (postmodern) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜZYILIN DENEYİ (postmodern) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi ki silmediniz...resimle bütünleşen anlam yoğunluğunu içinde saklayan yine sizden bir şiir.... iyi ki yazıyor ve iyi ki düşündürüyorsunuz... Rabbim razı olsun efendim.
saygılarımla.. sadece bu durumu paylaşmak istedim.. şiirdeki mantığa da uygun o açıdan.. artı bu şiiri beş defa filan yazdım ve bir tülü içime sinmiyordu, bu sonuncusu içime siner gibi olmuştu. yolda ondan da soğudum. ama gel gör ki bu sayfada kaldı. saygılar..
resimdeki heykel gibi düşünmek lazım.. kaç gündür gösteriyorlardı ve sonunda patlama gerçekleşti.. amaçlarını hala anlamış, kötü sonuçlarla da karşılaşılabilirdi. neyse ki birşey olmadı birşey olmadığı için de üstünde bir yıl daha çalışılacağı söylendi.. pes artık...
yüreğinize sağlık çok güncel bir şiir oldu :) saygılarımla
evet, salt akıl boyutundaki bir ilerleme düşünme faliyet böyle uzadıkça uzuyor. ve belki de tam tersi sonuçlar doğuracak şekilde.. ilginize çok teşekkür. saygılar..
Hadi çalıştır bakalım şu makinayı... ..büyük patlama olacak mı?..
Ve durdur durdurabilirsen Durdur durdurabilirsen………
bu kaçıncı be sersem bu kaçıncı be sersem…….
Nekadarda haklısınız. İnsan hemen hemen her alanda yol kat ediyor. Ama insanlkda geri kalıyor. Ne silmesi be !!! bundan büyük ibretmi olur. Kaleminiz daim olsun hocam.
_____aynı mısra tek felsefe ________koy alt alta dolsun kefe __________yetmezse al yeni küfe ______________çık sefere, benden aşır..11//09//08........................
-Halbuki yemin edebilirdim, demin… İsim, imza…(!!!) Bire on verebilir…(!!!) "bu atmosfer ne değişkenmiş böyle…" ........................ şair okur şiir yazar bir cisminde kaç isim var !? nazar dokur nesir yazar bir cisminde kaç isim var !?..11//09//08(devamı var..cevabınıza bağlı !!!)
__çok ilginç..ASRIN PATLAMASI..tevafuklar hep beni bulur.. __çok ilginç..ASRIN PATLAMASI..tevafuklar hep beni bulur..
:: sizin için hazırlamıştım..b.sayar okuma yöntemlerinizi de çok merak etmekteyim..bayağı mahir olmalısınız..hele bir cisme 1o ismi sığdırdığınıza göre!!!...POSTMODERN YORUM..