Sudan Kentin Haritası............................................(sevmeyı bilen adamlara acı çektirmeyin.. ............................................sonra bir şiir yazıyorlar, ............................................hepimiz dertleniyoruz...) Sevda uyumaktı -belki- Kolunuzun büklümlerine sığ/ın/mış limanlarda Ki siz benzeri kadınlar Hem güneşi hem yakamozu taşır(dı) avuçlarında Buydunuz Yok sandığınızca vardınız Sudan bir kentin haritasında Kadın kurusu ellerim ulaşamadı ellerinize Buzdunuz Her gölge ses çıkarır dönünce içinize Yaşamın acelesi yok Kendi hızında ölüyor her şey Gelirse gitmesin diye Asla gelmesin dediğim kadını bekliyorum Sessizlik şiire yatkın Elvedasızım Artık susunuz |
Günaydınlar...Çok eski zamanlardan,eskimeyen şiirlerden,bana bıraktığınız izden size merhaba...Sizi şiirkolik zamanlarından tanıyorum ve bilin isterim; bazı şiirlerinizden_ örneğin bir şiirinizden ç/ alarak yola devam ettiğim şiirlerim olmuştur.Ki bence bu çok özeldir.Şiiriniz çok özel bence...Hep yoğun duygulara vesile oluyor,beni bana hatırlatıyor dizeleriniz...
Bu şiire gelince... Yine aşkı ,hayatı,ölümü ve coşkuyu,dinginliği,huzuru,kavuşmayı ve elvedayı aynı sırça fanus içinde,aynı ince duyarlıklarla ince eleyip,sık dokunmuş,altın vuruşla hepimizi öldürmüşsünüz yine.Demem o ki,sadece dertlenmiyor insan bazen şiir okuduğunda; şiirin güzelliğinden öleyazası geliyor,garip bir hüzün kaplıyor insanın içini.Şiir,hem ölüme ,hem de belki de aşka ,vurkaç yapar gibi kaçıp da saklanıyor bir yerlere,belki de kalbinizin en zaaflı yerine...Yerini bilseniz de bir türlü bulmak,sobelemek istemiyorsunuz,büyüsü kaçmasın diye...
Kadın ve erkek ilişkilerini yaşam ve ölüm düzleminde kavrayan,adıllaştıran şiirleriniz başımın tacıdır .Her zaman farklı raflar,kokular alarak okudum şiirlerinizi.Kendimden çok şeyler bularak...
Size selam ve sevgilerimi gönderiyorum çok uzaklardan,kalbi bir yakınlıkla...Kaleminize,ruhunuza sağlık...Sevgilerimle,her daim şiirle Orhun Abi'ciğim.Her şey gönlünüzce olsun.Saygılar...
🌷🌿🪷💞...🩵