(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Deprem(Haiku) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Deprem(Haiku) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Acının tarifi yok... Şiirler yazsak da hafiflemiyor. Ne yazsak bir eksik kalıyor bu acıya.. Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları... Artık sözün bittiği yerdeyiz! Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏 Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum. Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin. Sonsuz selam ve saygılarımla. Allah'a emanet olunuz.
İnşallah bir daha göstermez.Unuttuğumuz anda hata yapmaya meyilliyizdir.Onun için ibret almak gerekir.Toplum olarak bilinçlenmek gerekiyor deprem konusunda.Afetler kaçınılmaz.Ama hatalı olanlar affedilemez.Amma velakin içinde bulunduğum sektör içler acısı...
Değerli Şairimiz, Kıymetli Kalemdaşım. Kalemin yüreğin var olsun.
10 ilimizin yıkımına sebep olan, 13 Milyon insanımızın maduriyetine sebep olan, Yüzbinlerece canımızın yaralanıp, yine Yüzbinlerce insanımızın, Göçük altında kalıp Şehit olan Ülke insanımızın acısı, 81 vilayetimizi 85 milyon insanımızı ve Hala insanlığını ruhunda taşıyan bütün candaşlarımızı soydaşlarımızı yaralamıştır. Her ne kadar seferberlik ilan edilmesede, Ülke insanımız,herkes gücü nisbetinde, yardımlar yaparak bir nevi seferberlik başlatmıştır. Devlet Millet elele vererek yaralar sarılacaktır. Her ne kadar gidenler geri gelmese de acılar unutulmasa da Suçluların bulunup cezalandırılması nisbeten, vijdanları yumşatacaktır. Rabbim bir daha böylesi bir yıkımı, Aziz milletimize yaşatmasın.
Kandilimiz Mübarek olsun, Hayırlara vesile olsun. Selam ve Dua ile.
İnşallah tekrar yaşamayız.Ancak bilim derki depremler 50-100-150yıl vs. aralıklarla tekrar eder.Bu olağan bir durum.Ancak bize düşen şey yapılarımızı bu depremlere karşı koyacak güvenlikle yapmamızdır.Onun içinde bir yapının oluşmasında görev alan herkesin çok bilinçlenmesi lazım diye düşünüyorum. Kandilimiz mübarek olsun. Selam ve dua ile üstadım.
Ne yazsak bir eksik kalıyor bu acıya..
Sonsuz geçmiş olsun, Allah bir daha yaşatmasın böyle acıları...
Artık sözün bittiği yerdeyiz!
Allah yardımcıları olsun inşallah.. Dualarımız onlarla birlikte her zaman
Depremde hayatını kaybedenlere Allah'tan rahmet diliyorum🙏
Yaralılarımıza acil şifalar diliyorum.
Cenab-ı Hak bizleri felaketlerden uzak eylesin.
Sonsuz selam ve saygılarımla.
Allah'a emanet olunuz.