Çok güzeller gördün sen çok güzeller sevdin, Bir aşk uğruna koca bir ömrünü verdin, Hangi gönül istedi hangisine girdin ? Bu TAŞGIN ı dillere düşürmek mi derdin ? Hele var git gönül var git deli olma sen...
( C ) Zekeriya TAŞGIN Çilekeş 21/01/2023>S.00:25:08 - Cumartesi ( ANKARA )
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
" DELİ OLMA SEN " şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
" DELİ OLMA SEN " şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika duygularla yazılmış dört dörtlük bir yürek sesiydi şiiriniz gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Sayfama uğrayıp şiirimi beğenen yorum yazan şiirime önem verip değer katan tüm saygı değer şair ve şaire arkadaşlarıma teşekkür eder sonsuz saygılar sunarım iyi ki varsınız...
Gönül bu gördü mü umar, önemli olan itidalli davranmak. Harika bir sanat müziği bestesi yapılabilir. Kaleminize kuvvet, yüreğinize sağlık. Selam ve hürmetler.
Değerli üstadım yüreğine emeğine ellerine sağlık, Sözlerini beğeni ile okudum kalemin kavi ilhamın daim olsun, En kalbi duygularımla esenlikler dilerim.
Değerli gönül dostu sn.Taşgın,kutlarım gönül sesinizi.
Esenlik dilerim.