(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİNİK AŞIKLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİNİK AŞIKLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzel... En saf ve temiz duygular.. Hatırlıyorum ben ilkokula başladığım yıl sınıf arkadaşım bir kıza böylesi duyguları ilk kez hissetmiştim. Ne kadar güzel'di şiir. Kutlarım,esenlik dilerim.
Çocukları çok seviyorum Tuğal Kardeş... Çocuk resimleri her zaman şiir yazma isteği veriyor bana. Birçok şiirim çocuklar için yazılmıştır. Yorumunuz için teşekkür ederim. Saygılar...
sevginin en saf hali ve sunumu yaşamakla ilintili sevgi ve şiarı evrenin ne güzel ve de kutsal bir duygu insanın öznesi sevgi yüklemi özlemek ve kavuşalası güzellikler insanların da tek temenni ve dileği sevdiğimiz kadar sevilmek ve de selam sevgimle KAdir Babam
Hayal dolu, umut dolu,hayat dolu, sevgi saygı dolu süper bir şiir. Kalemin ustalığını duygu yüklü mısralarla okuyucusuna hissettiren güzel bir şiir okudun. Gönülden tebrik eder sonsuz başarılar dilerim. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim. Sevgi, saygı ve sonsuz başarı dileklerimle birlikte şiire beğenimi iletiyorum. Yolunuz su gibi açık, ufkunuz güneş gibi aydınlık olsun. Dr. İrfan Yılmaz - Bodrum.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansımasıyla ortaya çıkan güzel bir eserini beğenerek okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Keşke bütün sevdâlar böylesine içtenlikle ve samimi duygularla olsaydı ne kadar güzel olurdu dedirten harika yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Necati Ocakcı tarafından 12/26/2022 9:05:20 PM zamanında düzenlenmiştir.