(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEBELERE DE KIYDILAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEBELERE DE KIYDILAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sağlık personeli olan doktor ve hemşireler bu kadar vicdansız olabiliyorsa sözün bittiği yer, nasıl bir ülkeye dönüştük, aklım almıyor. Öldürülen çocuk ve kadınlar, şimdi de günahsız bebekler, onları kullanarak tamı tamına bir milyar liralık soygun, her taraf mafyalaşmış, arkada sırtlarını dayadıkları güçler var, yazacak çok şey var ama hepimiz biliyor ve duyuyoruz. Duyarlı yüreğine ve kalemine sağlık diliyorum. Sonsuz selam, sevgi ve saygılarımla. İyi geceler diliyorum. Sağlıcakla kalın.
Kadir Baba, yüreğinize, kaleminize sağlık. Bu kadar derin acıyı, insanlığın kaybolmuş vicdanını böylesine güçlü bir dille ifade ettiğiniz için teşekkürler. Her dize, içimizdeki kederi ve öfkeyi daha da derinleştiriyor. Masumların sesi oldunuz, unutturulan vicdanı hatırlattınız.
Bunu yapanlar asla insan olamaz, insanlıktan zerre kadar pay dahi almış görünmemektedir. Hani bir söz vardır sağlık konusu aynen o hale gelmiş gibi bir görüntü verilmektedir. saldım bayıra Mevla'm kayıra artık. Duyarlı kalemi tebrik ediyor esenlikler diliyorum. Selamlar.