Okudum Bir solukta Çok da haz aldım Duygu denizine daldım Duygular sağanak Kızımın yeteneği ak pak Birkaç öğüt olsun babadan Sakın dönmesin bu yoldan Nice şiirleri Nice kitapları olur Ondaki bu duygu sağanağı Ondaki bu sanat Ondaki bu hırs Ondaki bu aşk varken
Kadir Baba duygulandı Gözlerinden… Birkaç damla yaş damladı Daha ne yazsın ki Söyleyecek söz kalmadı…
Kadir Tozlu 30.11.2022
Değerli şaire, manevi kızım Yeliz Algül’ün “Bir Rüyadır Yaşamak” adlı kitabı için yazılmıştır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NİCE KİTAPLARA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NİCE KİTAPLARA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim sayfanızda yürek sesinizin mısralara yansımasıyla ortaya çıkan güzel bir eserini beğenerek okudum yüreğine ve emeğine sağlık nice eserler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Gönlü güzel insanlar,sevdiklerinin bir fiske başarısından etkilenir ve yüreğinde yüce dağlar gibi bir sevinç,bir sevgi yumağı,gurur yumağı oluşur.işte değerli şairimin bu şiiri böylesi bir durumun mutlu ürünü. Kutlarım gönül sesinizi.Esenlik dilerim.
Kadir Baba duygulandı Gözlerinden… Birkaç damla yaş damladı Daha ne yazsın ki Söyleyecek söz kalmadı…
Vefâlı yüreğinize ve kaleminize sağlık diliyorum, kutluyorum tebrikler üstâdım. Daha nicelerine inşallah. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler diliyorum.