Yakıcı ve yanıcı molekülleriyle tamamen zıt iki elementtir su hayat verir yaşamımıza o yüzden maviye aşıktır sevenler zıtlar birbirini çeker derler ya zıtlıkların içindeki sığlıkları görmeden bazıları derinleri sever mesela maviye meydan okuyup boy verip yeşerirler tutkuyla bazıları sığ suları seçer dolu dizgin yaşayıp sabahlar sahil meyhanesinin ilk durağında..
Bazıları da vardır ki; bir Simyacı gibi acıyı sevgiye dönüştürüp s’onsuz bir kaynak yaratırlar içlerindeki yolda akışta keyifli kalmak göğüs germek için yorgunluklara çıplaklıklara yaşanmışlıkları hiçe saymamak için..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
POYRAZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
POYRAZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Eksi elektriği bütün bayanlar taşır, Artısıyla erkekler yaralarını kaşır, Beynimiz ve kalbimiz bu yük ile çalışır, Zıt kutuplar o yüzden hep çekmeye alışır; diyerek tebrik ediyorum.
Sığ sularda yüzmek hafifliktir açık sularda yüzeceksin ki o derinliği her haliyle hissedebilesin ve her güçlüğü göğüslenebilesin... Düşündüren ve derinlik katan feylesofça harika bir yürek sesiydi... Gönül dolusu tebrikler sevgili Ferda,ca... Şiir yüreğinize sevgi ve selamlarımla...
Sığ sular hep bulanıktır derinliği görünmesin diye Ne zaman ayağına bir taş değer onuda bilemezsin Ama derin sular berraktır yanıltmaz kendini gizlemez Şiirde berrak ve derinliğini gösteren muhteşem bir şiirdi Anlamı bilge bir ruhun kıvılcımlarını yansıttı Yürekten kutluyorum
Tebrikler ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel muhteşem bir şiir canı gönülden kutlarım sizi ve bu güzel şiirinizi kaleminiz kavi ilhamınız daim ve sonsuz her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi günler diler sonsuz saygılar sunarım...
Her gönlü mutlaka, biliyor Hüda
Hepinizi ona, emanet ettim
Hakkım helal size, dostlar elveda