Felaketler karşısında dayanıklı durmak ve kader diyerek eğilmemek, kahramanlıkların en büyüğüdür. fenelon
YEŞİLIRMAK
YEŞİLIRMAK

İSTERİM KOLLARIMDA OLMANI

Yorum

İSTERİM KOLLARIMDA OLMANI

( 18 kişi )

3

Yorum

23

Beğeni

5,0

Puan

1622

Okunma

İSTERİM KOLLARIMDA OLMANI

Gönül bahçem seninle yeşillendi
Menekşeler,goncalarım seninle açtı
Minik ellerin kaybolurdu ellerimde
Bıkmadm,zor olanı aştım seninle
Hayatı öğrettin hiç yorulmadan
Bir hayalmiydi yaşananlar
Yalnızım,ama sönmedi ateşin
Bu eylül akşamının soğuk saatlerinde
Yanan sigaramdan bir nefes çekiyorum
Seni düşünür seni yaşıyorum
Ak düşen saçımın her telinde
inan,senden bir yaşanmışlık var
Sensiz geçen dakikalarda özlerim
Seni aynada bulurum
Yansıyan gözlerine sığınır limanım olursun
Yanında olamamanın vermiş olduğu
Tatlı bir sızı sarar şimdi bedenimi.
İsterdim kollarımda olmanı
Saçlarını okşamayı isterdim.
Teninin bahar kokusunu koklamayı..
Nefes nefes içime çekmek isterdim
Var mıdır,ana kucağından başka
Sevgilinin kucağı kadar şefkat dolu bir ocak..
Sen özgürlüğüm!
Denizdeki mavim
Gökyüzündeki bulutum,
Damarımdaki kanımsın
Sensiz ben hep bir yanım eksik.
Eksikliği sana olan sevgimle dolduruyor
Acıların üstesinden geliyorum
Bu kalabalık şehirde
Günlerim seni düşünerek geçiriyor
Bir şeylerin hayaliyle yaşıyorum.
Seni sevdiğimi hissetmeni istiyorum
YEŞİLIRMAK

Paylaş:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir. Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Şiiri Değerlendirin
 

Topluluk Puanları (18)

5.0

100% (18)

İsterim kollarımda olmanı Şiirine Yorum Yap
Okuduğunuz İsterim kollarımda olmanı şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTERİM KOLLARIMDA OLMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.

Üyelik Girişi Yap Üye Ol
Yorumlar
se
sedat hünker, @sedathunker
8.10.2022 08:49:34
5 puan verdi
Çok güzel şiir sevgiler saygılar selamlar sağlıcakla kal Allah'ın selameti üstüne olsun
Kızılelmalım
Kızılelmalım, @kizilelmalim
7.10.2022 21:12:03
5 puan verdi
Her zaman ki gibi harika duygularla yazılmış şiirinizi beğeniyle okudum kaleminiz daim yüreğiniz dert görmesin,Kandiliniz mübarek olsun...
Osman NALBANT
Osman NALBANT, @osmannalbant
7.10.2022 17:43:20
5 puan verdi

*** İSTERİM KOLLARIMDA OLMANI *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...
© 2026 Copyright Edebiyat Defteri
Edebiyatdefteri.com, 2016. Bu sayfada yer alan bilgilerin her hakkı, aksi ayrıca belirtilmediği sürece Edebiyatdefteri.com'a aittir. Sitemizde yer alan şiir ve yazıların telif hakları şair ve yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Sitemiz hiç bir şekilde kâr amacı gütmemektedir ve sitemizde yer alan tüm materyaller yalnızca bilgilendirme ve eğitim amacıyla sunulmaktadır.

Sitemizde yer alan şiirler, öyküler ve diğer eserlerin telif hakları yazarların kendilerine veya yetki verdikleri kişilere aittir. Eserlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur. Ayrıca sitemiz Telif Hakları kanuna göre korunmaktadır. Herhangi bir özelliğinin kısmende olsa kullanılması ya da kopyalanması suçtur.
Üyelik
Giriş paneli

Hesabınıza giriş yapın ya da yeni üyelik oluşturun.

ÜYELİK GİRİŞİ

KAYIT OL