Ben aslında seni değil Sende ki yalnızlığı sevdim. Gözlerinde ki öfkede.. Kendi dehşetimi gördüm. Parça, parça olurken hayatın Döküntülerini toplamayı sevdim. Umarsamaz tavırlarına.. Sayısız yalanlarımı ördüm. Ben gerçekte senden daha da kördüm.
Bahar değildi ki istediğim Hazana aşık bir gül’düm. Mutluluğu hiç bilmezdim Acıya şerbetliydi ömrüm. Vurdukça hayat dirildim.. Dert neymiş? . Alasına gömüldüm. Yıkılmadım.. İnadına dimdik ayakta durdum. Bu savaşta tek.. Bir tek sana vuruldum. Ben gerçekte senden daha da gururluydum.
Boş vermiştim, aşka dair her şeye.. Silmiştim lûgatımdan o iki kelimeyi. Çocuktum henüz.. Kaderin sillesini yediğimde Ve hazırdım dünden.. Düştüğüm yerde ölmeye. Kesseler beni.. Bir damla kanım akmazdı. Ruhum deli bir fişek, ele avuca sığmazdı. Doymazdım ağlamaya ya.. Hiç kimse görmezdi. Yaralarım azardı da, acı nedir bilmezdim. Ben gerçekte senden daha da gaddardım.
Tutunmaya çalışırken yaşamın ucuna Unutmuşum bir damla kan olduğumu. Mutluluğa ne kadar aç.. Şefkate muhtaç olduğumu.. ...unutmuşum. Umudum.. Yarınlarım.. Hep yılgın hep muamma. Seviyorum diyemedim.. İçimdedir figanım. Sen de deme n’olur, saklı kalsın feryadın. Bil’ki; adın olacak son nefeslik bir ah’ım. Açmadan soldu bak! . ..tek mevsimlik baharım. Ben gerçekte senden daha da perişanım.
Aslımda.. Sende; beni yaşatmayı değil... .............................................Bende seni yaşamayı sevdim. Özüm dün iki gözüm..........
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özüm dün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özüm dün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aslımda.. Sende; beni yaşatmayı değil... .............................................Bende seni yaşamayı sevdim. Özüm dün iki gözüm.......... UZUN DA OLSA GÜZEL BİR ŞİİR OKUDUM