(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SUSUYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SUSUYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Seni hayal kırıklığına mı uğrattım, yoksa üzdüm mü seni? Kendimi suçlu mu hissetmeliyim, yoksa bırakayım yargıçlar mı karar versin? Çünkü daha başlamadan sonumuzu gördüm Evet gördüm, sen kör olmuştun ve ben kazandığımı anladım Böylece en doğal hakkımla bana ait ne varsa aldım Ruhunu alıp geceye saldım Bitmiş olabilir ama burada kalmayacak Senin için buradayım, tabi umrundaysa Sen kalbime dokundun ve de ruhuma Hayatımı değiştirdin, ve de bütün hedeflerimi Ve aşkın gözü körmüş, bunu anladım ancak Sen kalbimi kör ettiğinde güllerini öptüm, elini tuttum Rüyalarını paylaştım ve de yuvayı Seni iyi tanıyorum, konunu biliyorum Sana bağımlıyım ben
Hoşçakal arkadaşım Sen bir taneydin Benim için bir taneydin
Ben bir hayalperestim ve uyandığımda Ruhumu incitemezsin, benden aldığın sadece hayallerimdir Ve başkalarıyla birlikte olduğunda, beni hatırla Bizi hatırla, biz neydik hatırla Seni ağlarken gördüm, gülümserken de Seni uyurken seyrettim bir süre
Tüm ömrümü sana adayacaktım Ben senin korkularını biliyorum, sen de benimkileri Şüphelerimiz olmuştu, ama şimdi iyiyiz Ve seni seviyorum, yemin ederim ki bu doğru Sensiz yaşayamam demiştim Bu Avustralyalı şarkıcının Türkçe çevirisi şarkısı şiirlerinizi benzetiyorum saygılarımla
Değerli şairim sayfanızda her zaman ki gibi güzel anlamlı eserlerinden birini daha beğeniyle okudum yüreğine emeğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Çok güzeldi,çok acıklıydı, sevda ve zlem vardı, o güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selaml
Hocam ben siteden bir iki gün uzak kaldım ne çok şiirler eklemişsiniz ben olmayalı.. Ve diliniz sussa da şiir harika dillenmiş hocam ve yine çok güzel beyitler doğmuş kaleminizden... Yürek sesinize gönül dolusu tebriklerimle... Her daim sonsuz saygı ve selamlarımla...
Emojideki gülme sebebim bana burada eski şaire arkadaşlarım âşk şairi bazıları da sevda şairi derler siz de bana öylesi bir şiir yazınca ona gülümsedim hocam yani, kardelen deyince âşksız olur mu hiç deyip gülmsedim. Yoksa başka bir anlam aramayın hani siz de bunu biliyormuşçasına yazmışsınız gibi ona gülümsedim..
Bilgilendirmeniz ve zahmetiniz için teşekkür ederim çok naziksiniz. Özledim sizi birkaç gündür yoktunuz. Sitenin müdavimleri birdenbire kaybolunca merak ediyor insan. Bir yaramazlık olmasında hasret zaten şairin kaderi, katlanırız ne yapalım. KARDELEN , ( siz ) olmuyor diye ona hasreten acizane bendeniz de üç gün evvel KARDELENİMİZE ithaf edilmek üzere (müsade lütfederlerse) KARDELEN başlıklı şiirimi tamamladım,sırasını bekliyor. Eğer isterseniz iyisi mi şimdi buraya kopyalayım ,onaylarsanız yayınlayalım. Saygılarımla selamlıyorum efendim Allah'a emanet olunuz.
KARDELEN
Kar altında yavaş yavaş filizlen, Bitti karakış, bahardır bu gelen. Saklanma da artık görün alenen, El çırp; eş,dost ve kardeşe Kardelen.
Giyin en güzel elbiseni süslen, Tak başına kar beyazı kurdelen. Haydi yaprak yaprak gül ve neşelen, Göz kırp; gülümse güneşe Kardelen.
Yaz yakın, her yer olur çayır çimen, Unutulursun okunmaz esâmen. Senin de benim gibi yok ki çaren, Böl,çarp; hayat benzer düşe Kardelen.
Gel dinle beni, henüz vakit varken, Ayrılmadan ruhlarımız bedenden, Dün geçti,yarın meçhul; şimdi,hemen, Aşk serp; ak düşmeden döşe Kardelen.
Kemal KARAPIÇAK -İzmir
Saygı ve sevgilerimle selamlıyorum Allah'a emanet olunuz.
Dip Not; Bana şiirimde resim ve müzik nasıl eklendiğini sormuşsunuz yeni gördüm. Sayfanızın sağ üst köşesinde hesabım'a tıklayın sol sırada sesli müzik ekle diyor ona tıklıyorsunuz ve pc'nizin ana sayfasında kayıtlı bir müzik seçip üstüne tıkladığınızda otamatikman ekleniyor zaten, yalnız öncesinde müzik ekleyeceğiniz şiir diyor açılan sayfada oradan müzik ekleyeceğiniz şiirinizin adını belirliyorsunuz bir de seslendiren kim diye bir şık daha var orayada ister müziğin adını yazın yamazsanız da iki nokta koyun yoksa işleme devam edemezsiniz. bu kadar hocam. Resim ise şiiri eklediğinizde o sayfanın aldında gözat diye bir bölüm var eklediğiniz şiirin altlarında ya da rengini belirlediğiniz butonların üstünde oraya tıklıyorsunuz ve yine pc ana sayfanıza önceden kaydettiğiniz bir resim olmalı üzerine tıkladığınızda çünkü direk bilgisayar ana sayfanız açılıyor oradaki seçtiğiniz resmin üzerine tıkladığında da zaten resmin ip adresi olarak görüntüleniyor en son tüm işlemler tamamlandığında en altta şiirinizi göncer ya da ekle diyor şimdi ben de unuttum bakmayınca ne yazdığını eklediğinşz bu şiiriniz gibi tıklıyorsunuz resim de ayni anda kaydolmuş oluyor... Hocam daha da ayrıntılı öğrenmek isterseniz siteye en üstte iletişim bölümünden de yazabilirsiniz ben yazarak belki iyi anlatamamış olabilirim. İnanin bu kadarcık basit bir şeyi bile yazarak anlatması ne zormuş, şiir yazmaktan daha zormuş :)) inşallah anlatabilmişimdir hocam. Sonsuz saygılar. Selamlar...