Gökyüzünün alnına nakşedilen sitemler Dize olup döküldü ayazında duvarın Poyraza mı dönmüştü esip geçen meltemler Bir esin kelebeği uçacak elbet yarın Umut hayali şeker eritmemek gerekir Yüreğinde saklıyor gördüğünüz bu fakir.
Bir martı çığlığında, güvercin gülüşünde Güllerin gözyaşında kokusunda sümbülün Kundaktaki bebeğin gülümseten düşünde Haykıracak belki de gecesinde eylülün Kanunun hüzzam sesi titretecek tülleri Savuracak sonunda hüzün veren külleri.
Vaz geçmek olmaz asla gelir özlenen günler İzleyecek âlemi sâfiyane niyetle Sürüklenip gidecek üzgün görünen dünler Dökecek beyazlara artık hassasiyetle Üşüyüp titremesin gönlüme iliklenen Hazır durur kalemim gelsin diye beklenen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BEKLENEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BEKLENEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Estağfurullah can şairem :) yorumum her ne kadar içten olsa da karşımdaki kişiye farklı düşüncelere sebebiyet vereceksem o zaman ben çok üzülürüm. Açıklmamı yaptıktan sonra sildim zaten uamarım okumuşsunuzdur sileceğimi belirtmiştim diye sildim. Evet mesajlarım bir süredir kapalı Afet şairem. Sebebi de bir kişiye sebep kapattım hatta siteden ayrılmaya kadar vardı bu ve Sayın Ansızın'la bu konuda uzun uzadiye mesajlaştık ne dediysem silmedi beni. Siz dedi bizim eski ve çok sevilen bir şairimizsiniz bana direk kimse söyleyin sizi değil onu atalım hemen dedi yekten ben yine de sebebini söylesem de kim olduğunu asla söylemedim. O zaman dedi engelleyin gitsin mademki :) sonrasında önce engelledim sonra da mesajlarımı kapattım çünkü daha önce bana mesaj attığı için engelleseniz de eski mesajlarına tıklayıp yorum atabiliyordu. msajlar kişieye göre kapanmıyor engelleme gibi mecburen ben de tamamen kapattım. Siz yeter ki yanlış anlamayın ikinci bir yorumda bulunmak çok da zor değil:)) Her daim sevgimle. Selamlarımla...
Ah be gülüm neden sildiniz ki yorumu, emek vermiş yazmışsın, kızmam mümkün müydü? Mesajla gerçek sebebini açıklayacaktım ama kapalıydı mesaj kutunuz. Yine de incelik yapmış başka yorum yazmışsınız çok değerlisiniz benim için sevgiler...
Okumaktan mutluluk duyduğum ve ayrıcalık gördüğüm kaleminizden tek kelimeyle muhteşem güzellikte bir şiirdi, gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Gönlünüze ve kaleminize sağlık diliyorum. En içten selam, saygı ve hürmetlerimle. Sağlık, mutluluk ve huzur içinde hayırlı ömürler diliyorum. Esen kalınız.
Sitem edilen dünlerden sonra yarını umutla beklemek. Derin anlamda yaşama sevinci. Uzun zamandır şiir yazmıyordunuz, demlenmişsiniz, sizden böylesine güzel yeni şiirler bekliyoruz. Kutlarım.
Dünlere takılıp kalan yarını göremez ben yarını da görmek istiyorum. Uzun zamandır yazmıyordum, paylaştıklarım da eski yazdıklarımdı. Beğenmeniz mutlu etti şiir konusunda seçici olduğunuzu bildiğim için mutlu oldum teşekkürler selamlar.