(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler Pedimu. Çok samimi, sıcacık bir şiir. Ama, resimdeki saçlara iliştirilen o kalem biraz tehditkâr. Sanki dönersen kalbine saplarım bu kalemi der gibi.:)) Ama, şiir çok güzel. Tekrar tebrikler.
bundan sonra ne kadarsa o kadar yaşayacağım zamanı koşturmayacağım ne akşamı ne de sabahı
mesela, bahar gelmiş geçmiş bana ne yaz ı da aşmış günler güle güle dolu dolu yaşanacak hazan varken önümde neden üzüleyim ki bitene ********************* her baharın peşinden gelecek olan hazan mevsimini zamanında karşılamak hazırlıklı olmak sarıya,beyaza... bence akıllıca şair...
sonbaharın ardından da yine bahar gelecek doldur boşalt bir hayat ve muhteşem işleyen bir nizam... şiirde öyle tebriklerimle....
hatta, geceler geçmese de yalnızlık çekilmese de çözümsüz değilsin yine de koyarsın bir oynak müzik cd ye alırsın kadehini de eline şerefe dersin hayalinde sevdiğine
ve, çare yok sadece ölüme
Evet sevgili şair Olursa bir şikayet ölümden olmalı sadece... Yüreğinize saglık Tebrik ederim gönül dizelerinizi ...
o kadar yaşayacağım zamanı
koşturmayacağım
Yapılması gerekende o
Tabiii dizlerinde derman kaldıysa!
Soluk alıyorsan bile yeterli
Ölüm anına kadar yaşama tutunmak.
Çok güzeldi...Beğeniyle okudum.
Tebrik eder, selamlar, saygılar sunarım.