(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir silinmiştir şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir silinmiştir şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İzmir Kadınının masasındaki 70'liğin mezesi şiirdir,şarkıdır,gülmek,eğlenmek,cümbüştür.. Her gecenizin öyle geçmesini diliyorum.. Çok güzel bir şiirdi,İzmir'i,yaşamını anımsattı,tebrikler..
izmir kadınları uzaktan bakıldığında aynen ifadenizdeki gibi yüzeysel görünürler. ama derinde. işte izmir kadını olmalarının gizemi de burada saklıdır. teşekkürler yorumunuz için
İzmir'in denizi kız Kızı deniz Sokakları hem kız Hem deniz kokar! Peki nedir İzmir'in kızlarını ayrıcalıklı kılan? Hemen söyleyelim: Her daim bakımlıdırlar ama sadece dışı güzel değildir İzmir kızlarının, içleri de güzeldir. Akdeniz'in hemen dibinde yaşarlar; ama ne ani öfkelenir, ne hemen unuturlar. Bir de İzmir'in kızları hayattan alabildikleri kadar keyif almak ister. Alamazlarsa... "Ziyanı yok bugün olmaz belki yarın" derler... Hayal gibidir biraz da İzmirli kızlar; her aradığında bulamazsın onları; her bulduğunda da alamazsın..( Cahit KÜLEBİ)
Tebrik ederim sevgili şair çok güzel bir şiirdi.....
"Hayal gibidir biraz da İzmirli kızlar; her aradığında bulamazsın onları; her bulduğunda da alamazsın..( Cahit KÜLEBİ)"...teşekkürler yorumunuz için...
Hayatımın en güzel yıllarını geçirdiğim,en güzel,en yaşanılacak yer....,İZMİR...Burnumda tütüyor.Şiiriniz beni aldı oralara götürdü.Çok güzeldi. izmir desin unutma böyle yaşanır burada yaşayamam diyorsan bir daha bana uğrama
Her gecenizin öyle geçmesini diliyorum..
Çok güzel bir şiirdi,İzmir'i,yaşamını anımsattı,tebrikler..