(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gözün doymadı ki… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gözün doymadı ki… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi, çok acıklıydı, öğüt,sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
Duyarlılıkla kaleme alınmış ve nefsi mulahazalara derinden vurgu yapan etkileyici,esin verici bir şiirdi okuduğum. Usta kalemi yürekten kutluyorum. En kalbi saygı ve selamlarımla.
Anlam dolu ve anlatımı mükemmel bir hece şiiri okudum, bu nadide eseri ve değerli şairimi yürekten kutluyorum, en içten selam ve saygılarla. Nice duygulu şiirlere.
Seni insan sandım bağlandım sana Yalan sözlerinle aldandım sana Ne kadar safmışım inandım sana Gözün doymadı ki vuslata erek.
Yüreğine sağlık hocam sitem yüklü harika bir şiir okudum acizane eşlik etmek istedim mazur görün tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız
Boşuna denmemiş "Gözü toprak doyurur" diye, anlam dolu harika yazılmış şiiriniz için gönülden kutluyorum tebrikler üstâdım. Sonsuz selam ve saygılarımla.
Tok gözlü olmak asaletin de bir simgesi. Manen doyumsuz kimse zenginliği maddiyatta arıyor öyle ki sevilmek de kar etmiyor sevdiğimiz kadar geri püskürtüldüğümüz malum gidişat de bunu göstermekte.
Değerli üstadım yüreğinize emeğinize ellerinize sağlık Yazıp bizimle paylaşmış olduğunuz mükemel sözlerinizi Büyük bir beğeni ile okudum Kaleminiz kavi ilhamınız daim olması temennisi ile Esenlikler dilerim
öğüt,sevgi ve iözlem vardı,Hakikat vardı,
o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım ,
ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü
kutluyorum Dualarımla selamlarımla