(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Birdenbire şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Birdenbire şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
birdenbire kedere kapılırsın ve anıların depreşir gerilerden
iki cuntanın devasa panzerleri geçer üzerinden ilkinde top peşinde koşan bir çocuksun yüksek sesle konuşmalar, düşünceler, müzik dinlemeler illegalleşir darağacında üç çocuk "özgürlüğü" haykırır ve kulislerde zaferini tokuşturur faşizm birdenbire Yazdıklarınız ne çok tanıdık bizim kuşağın yaşanmışlığına her türlüsünü yaşadık kötülüğün öteki olmanın itilmişliğini ve faşizmin sınır tanımayan zorbalığını . Kaleminiz susmasın şairem. Tebrik ve saygılarımla
evrilir, devrilirken beyaz, siyaha birdenbire kokar, kokuşur terine dünya kanat vuramadıkça kuşlar, boş kaldıkça sus'una susuşlar yaşayamamak olur tam da yaşamak birliğine, diriliğine mayasında kirdenkire...
Estetiğiyle, kurgusuyla ve içeriğiyle "yeniye çığır açan" devrimci kalemin şairi... Çok teşekkür ederim karanlıktan aydınlığa yolu ışıyan yorum için. Gelişiniz hep değerlidir, İlhan şairim. Sayım ile, selam ile, şiir ile.
Geleceğinizi ve yorum yapacağınızı tahmin etmiştim, değerli üstadım :)
Evet, evet ! Buhran, kan vardı o günlerde... Ve maalesef hala da izleri var coğrafyada ve üzerimizde.. Ne oldu? İki adım ileri, bir adım gittik. Bütün gelişme bu... Karmaşık bir mesele...
Üstadım, sağ olun, var olun geldiğiniz için ve manidar ve kıymetli yorumunuz için.
Canım dostum, estarfurullah. Öyle güzel bir yorum yapmışsın ki.... Sağ ol, var ol her daim. Ve üstelik senin yorumların her daim içerikli ve anlamlıdır da sayfamda...
Çok teşekkür ediyorum samimiyetine, bilgine ve güzel ruhuna. Sevgiler, selamlar çokça, güzel Gule'm.
Tüya şairem bu ne müthiş bir anlatım... Bugüne kadar okuduğum en güzel şiirinizdi Ben haiku tarzını pek sevemedim herkesin tercihidir elbette ama ben ısınamadım. Pek siyasi şiirlere de girmek istemem aslında ama bunlar gerçekten yaşandı birdenbire. Gerçekleri de kabul etmek gerek Harikaydı.. Sevgilerle
Sevgili Dilek şairim, elbette sevmeyebilirsiniz, saygım var buna. Haiku'ların Naif bir yapısı var ve "içini" iyi doldurmak gerektiğinden tekniği biraz zahmetli olabiliyor... Ama olsun, ben severim :)
Yıllar önce yazılmış bir şiir bu, ama dediğiniz gibi "gerçekten yaşandı" bunlar benim tecrübe ve duygularım ki katkıdır farkındalık için; bir daha dilerim yaşanmaması için... Bu nedenle, farkındalığınız, cesurluğunuz ve samimiyetiniz için çok teşekkür ediyorum. Bilirsiniz; inkar ya da görmezlikten gelmekle bir toplumun problemlerini yok edemeyiz ve üstelik o toplumda ilerletme ve gelişmeyi de geciktirmiş oluruz, diye bakıyorum.
İyi ki geldiniz, hoş geldiniz, güzel yürekli insan. :) Çok.a sevgiler, selamlar olsun.
iki cuntanın devasa panzerleri geçer üzerinden
ilkinde top peşinde koşan bir çocuksun
yüksek sesle konuşmalar, düşünceler, müzik dinlemeler illegalleşir
darağacında üç çocuk "özgürlüğü" haykırır
ve kulislerde zaferini tokuşturur faşizm birdenbire
Yazdıklarınız ne çok tanıdık bizim kuşağın yaşanmışlığına her türlüsünü yaşadık kötülüğün öteki olmanın itilmişliğini ve faşizmin sınır tanımayan zorbalığını .
Kaleminiz susmasın şairem. Tebrik ve saygılarımla