Karanlık bütün kasvetiyle geceye çöktüğünde Durulur sular, yakamozlar oynaşır üzerinde Bir akrep gezinir; düşüncelerimde sinsice Rüzgârın getirdiğine boyun eğer yapraklar Tavuk karası gözleri ürkek kıpırdanışlarla
Kim bilir? bu kaçıncı dalga, karaya vuran Kim bilir? kaçıncı kaçınılmaz kırılış; kayalıklarda Kim bilir? kaçıncı köpürüş, öfkeyle engellenişe Daha sabaha çok var; akrebin iğnesi havada Hava puslu, kurt düşmüş aklın sınırlarına
Ölüm arenasında yaşama savaşı duyguların Var olma savaşı; kendini sokan umutların Sabahı beklerken; çıplak bir kayanın üzerinde Hüzün var; dalgaların sesinde, ürperiş nefesinde Denizin kucağında ay, ayın kucağında bir adam
Bir akrep gezinir: düşüncelerinde sinsice, kara Daha sabaha çok var; akrebin iğnesi havada…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sessiz çığlık şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sessiz çığlık şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İnsanlar dalgasına tutulmuş bir gemiyim! Sağa sola sallanıp, bakın, çırpınıyorum; Fakat bilmem ki sarhoş onlar mıdır, ben miyim; İnsanlar dalgasına tutulmuş bir gemiyim!
Gittikçe kabarıyor, amanın, bu dalgalar; Ufuk sise gömülü, ne gelen var ne giden. Kaptan imdat düdüğü durmadan çalar! Kaptan imdat düdüğü beyhude çalar!
Ne zaman kara yüzü göreceğim, ne zaman! Bir ümit dağılıyor çıkan her nefesimden. Batacağım galiba bir limana varmadan! Ne zaman kara yüzü göreceğim, ne zaman.
Bu şiir sizinki ile örtüşüyor sanırım O yüzden eklemek istedim affınıza sığınarak Saygılar Abdurrahman bey..
*** SESSİZ ÇIĞLIK *** şiirini, beğeniyle okudum. Nice güzel şiirlere diyor, Şair Arkadaşımı içtenlikle KUTLUYORUM...