(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
biti kanlanmış aşk... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
biti kanlanmış aşk... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
25 dakikadır sizin profilinizden çıkamadım bir onu bir bunu bir şunu okumaktan buda şimdi okudugum son şiir olsun inşallah güzel yazıyorsunuz da nasıl yorum yapılır bilemiyorum BU ŞİİR GÜZELDİ .TEBRİKLER
seni tanımak çok güzelmiş bunu bu akşam bir kez daha anladım... şiir yazıyorsun vesselam...
bizim dely nin heykelini yaptırmam lazım... tanıdığın arkadaşın var mı heykeltraş falan? gerçekten okurken haz duydum tad aldım... yüreğince yasşayan adam sevgimdesin...
Açıl susam açıl’ dediğimde, Sıcaklığın artıyor iklimimde; Arap saçlı hurmalar büyüyor... Kafa tutuyor güneşe; Tırıl da tırıl, Tırıl da tırıl... Alıp dolduruyorum sepete, Ellerim fiyonk olmuş üstünde; Boşta kalan parmaklarım, Seni çağırıyor...
Beni sev diye!..
KUTLARIM....Birde resim ekleyecektim ama olmuyormuş.
...... buz yanığı dudaklarıma değince gözyaşların içimden geçecek geçmemek için benden üşüyecek nefesin
benim senin bir lahza hevesin... ..........
*Ey sevgili;
seninle ben pergel gibiyiz...iki başımız var bir tek bedenimiz
ne kadar dönersem döneyim çevrende...ergeç başbaşa vermeyecek miyiz*
"(...yapacak hiç bir şeyin kalmadığı zaman sev beni...sen çaresizken daha çok seviyorum seni...)"
Acımamdan mıdır sessizce izleyişim seni...çığlığı içinde öldürmek bu...Bağırma...az sonra gün uyanacak ve kaybolacağım bir buhar misali varlığında...dolduramadığın dibi delik kadehteki aşkını sunma bana....
zaman kaçak gösterir kırık aynada şevki...bu eler çalınmış bir çocukluğun sana hediyesidir....
A Alicengiz beni yazdırdın ya...Kayboldum kelimelerde....bul beni...Kör ebe miydi o oyunun adı...yine her sayfana konuk olacak olanın gözleri / yüreği dağlandı...
sesini sür tenime nefesinle konuş ve anlat düşlerini uzak tut ellerini benden ve dudaklarından dökülmesin tek bir söz hadi şimdi sokul gözlerinle öp sen içimde sana anlatamadığım bir woodoo bozulamaz ki
Sevgimle
Atticus Finch tarafından 8/29/2008 12:48:08 AM zamanında düzenlenmiştir.