Ey genç nesil! Nenen abdestsiz hiç emzirmezdi babanı, Deden asla besmelesiz hiç doyurmazdı ki ananı. Şimdi yıkanmadan cünüp gezdirmekteler z kuşağını. Tersine dönmüş nesil, başa taç yapmış dünya malını.
Anne çarşafa bürünmüş, yanında kızı mini etek, Baba beş vakit camide, oğulun meskeni diskotek. Masonu, Siyonisti dinimize koymuşlar ipotek, Tersine dönmüş Dünya, Müslüman din istemez bilerek.
Kadınlar erkek gibi pantolon giyer istemez etek. Ne yazık ki bu dine dindar görünen vuruyor kötek. Kafire cesaret gelmiş, zira Müslüman olmuş ürkek. Tersine dönmüş düzen, cihat bırakılmış sulh denerek.
Nasıl bir hayatımız oldu böyle her şey arapsaçı. Müslüman gençler taşıyor boynunda Hıristiyan haçı. Atalarımız ne uğruna yaptı Malazgirt , Mohaç’ı. Tersine dönmüş kurallar, Kabesiz oluyorlar hacı.
Zalimler alim olmuş, dini konuda ahkam kesiyor. Alim zalime özenmiş her türlü günahı işliyor. Yalan da iftira da kötüdür bunu herkes biliyor. Tersine dönmüş dürüstlük, herkes binbir yalan atıyor.
Toklar açız, aç kaldık diye bağırıp ağıt yakıyor, Açlar, bu günümüze şükür diye dualar yapıyor, Satıcılar sattığına binbir türlü hile katıyor, Tersine dönmüş mizan, teraziler hep eksik tartıyor.
Yaşlılar hürmet eder olmuşlar çocuklara ve gence. Anne baba olmuş çocuklar için dalgalık eğlence. Kalmadı töre, adet; adap oldu herkese işkence. Tersine dönmüş ahlak, edepsizlik yayılmış güzelce.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TERSİNE DÖNMÜŞ DÜZEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TERSİNE DÖNMÜŞ DÜZEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayfamı ziyaretinizle onurlandırdınız üstadım. Yorumunuz için teşekkürler. Evet ne yazık ki günümüz de bir çok şey tersyüz olmuş durumda. Elbette genellemek doğru olmaz zira çok güzel insanın içini ısıtan şeylerde oluyor ama bu şekilde bozulmuş olanlarımızda hiç azımsanacak gibi değil.
Aksine her şey aslına dönüyor!!!
Kaleminize gönlünüze sağlık olsun
Hayırlı çalışmalar dilerim.