Gitmekte zorlandığın yerler vardır, Almakta zorlandığın kararlar, Baktığın halde Görmek istemediğin durumlar, Görmek istediğin halde Bakamadığın anlar vardır
Bazen sesini duymakta zorlanırsın içindeki senin , Bazen sesini kendin kısarsın Bazen oyun oynamak istersin, Kaderle dalganı geçer. Bazen kaderin seninle oynadığı oyunlara boyun eğersin.
Çoğu zaman Bir hiç olursun içinde bulunduğun devri zamanda Bazısında ise en mühim olursun bir küçük yürek için Kimsenin seni anlamadığı hoyrat anlarda Sen de fark edersin ki ; sen de kimseyi anlamıyorsun Ne bu şatafatı Ne bu telaşı ne hırsı, öfkeyi, kini
Bir tek o anlasın istersin seni Bir tek o sana değsin, yüreğinde bir tebessüm olsun Bir utangaç göz süzsün… Hayat , Hayat seni anlasın , sana sevgisini sunsun istersin, Ama yaptığının bencillik olduğunu bile bilmezsin, Sen hayata ne kattın ? Sen onun hangi isteğine saygı duydun ? Sen ! Sen hayatın kendisine bir anlam katmadan, Kendi hayatına bir anlam Katmadan Sadece istersin Ve sadece serzenişlerin olur, Sonrasında unuttuğun, Ve her gün yeniden tekrarladığın, anlık serzenişler. Ben dinlemekten yoruldum seni, Hadi git artık Madem ki en kıymetli olanın anlamını bilmezsin , O kıymetin içinden çek kendini yavaşça Sıyrıl … kaybol … git artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anlık Serzeniş ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anlık Serzeniş ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.