(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BALIKÇI VE AĞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BALIKÇI VE AĞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen balık olsan ben ağ Issız adada kaybolsak Demir atsak orda kalsak Ve bir gün balığa çıksak.(Ve bir gün özgürlüğe koşsak) Şiire ekleme yaptığım için özür dilerim.Eksik olmayın Efendim.
Dost, ne bu? Bize haber vermeden hece yaziyorsunuz. Cok güzeldi, ne kadar güzel sey varsa hepsi olmussunuz bu siirde. Ayse yayman yüregine de bunlar yakisirdi. Siiriniz keyif verdi, yasatti. Yüreginize saglik...
şiirin sadeliği kadar kelimelerin ahengi ve birbiriyle ötüşmesi de çok çoooooook hoştu... H A R İ K A Y D I...yüreğinize sağlık...s e v g i l e r i m l e...
Yaralım tarafından 8/26/2008 10:41:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sen arı olsan, ben çiçek Duygularca petek petek Ben güneş olsam, sen de ay Geceleri sana kaçsam
Yıldızları yatak yapsam Sabahında uyanınca Güneş’ine bir sarılsan Koklasan da doyamasan
Sen balıkçı olsan ben ağ Issız adada kaybolsak Demir atsak orda kalsak Ve her gün balığa çıksak ******************************************************* Kutlarım gül yüreklim kalemin daim olsun, yüreğindeki özlem dizelerine inci misali düşmüş, kalemin hiç susmasın..
Sen arı olsan, ben çiçek Duygularca petek petek Ben güneş olsam, sen de ay Geceleri sana kaçsam
Yıldızları yatak yapsam Sabahında uyanınca Güneş’ine bir sarılsan Koklasan da doyamasan
Sen balıkçı olsan ben ağ Issız adada kaybolsak Demir atsak orda kalsak Ve her gün balığa çıksak ........................................ oldukça güzel naif olan bir yürek şiiritdi saygımla
Sen arı olsan, ben çiçek Duygularca petek petek Ben güneş olsam, sen de ay Geceleri sana kaçsam
Yıldızları yatak yapsam Sabahında uyanınca Güneş’ine bir sarılsan Koklasan da doyamasan
Sen balıkçı olsan ben ağ Issız adada kaybolsak Demir atsak orda kalsak Ve her gün balığa çıksak
Sarman dolu dizeler di Tutunacak gövde arayan sarılmayı bekleyen sarmaşık gibiydi harikaydı canım... Ağ olmayı neden tercih ettiğini anlamak çok zor değil, olsa olsa tüm balıkları azad etmek adına kendini veda eden bir yem olmak içindir bundan eminim o yüreği biraz olsun tanıyabilmişsem mavilikler yüreğinden hiç silinmesin hep sevgimdesin sevgimle...
kardelenim tarafından 8/26/2008 10:28:33 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sıcacıktı şiir...Balıkçıların dünyasını da iyi bilirim.Üç yıl onlarla uğraştım.Onlar hep kaybederler.Birileri kazanır.Çok garip dünyaları vardır.Bir balıçı deniz olmadan asla yapamaz.Delirir! Gördüm.Yürekten kutlarım.Selam,saygı...
Duygularca petek petek
Ben güneş olsam, sen de ay
Geceleri sana kaçsam
Yıldızları yatak yapsam
Sabahında uyanınca
Güneş’ine bir sarılsan
Koklasan da doyamasan
Sen balıkçı olsan ben ağ
Issız adada kaybolsak
Demir atsak orda kalsak
Ve her gün balığa çıksak
sen umudum ol ben senden ayrılmayım...
maviler yüreğine ablam...