Beş duyu arasında aktarım yapmak da imge yaratır, böylece anlam ötelenir. Şiire bir arka plan, bir sır katar. Buna duyum ikiliği denir. Örneğin “sıcak ses” samimiyeti anlatır.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DİNE KARŞI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DİNE KARŞI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirin açıklamasını da okudum o zaman netleşti. Bir dinsiz olarak tanrı ve "cenneti" ile ilgili şeylere karşı saldırganlık taslamam lakin bu şiir çok cesaret duygusunu uyandırıyor. Tanrıya veya herhangi bir şrye değil sadece o duyguya yönelik.
Tespit doğru kutlarım. Benim sayfamda özellikle şiirlerin hikaye kısmında işe yarayacak bilgiler bulabilirsin. Şiir yazmayı bilmem; ama bir yerden başlamak gerekiyorsa niçin edebi sanatlardan başlamayayım dedim.
Paylaşım sayfamdaki "Hikayesi" kısmına yazdıklarım önemli. Şiir kısmına yazdıklarım onun örneklemesi. Bu ikinci aşama paylaşımlarımda ağırlıklı olarak bazı edebi sanatları örnekleyerek açıklamayı hedefliyorum. Bir kaç da felsefemle ilgili paylaşım olabilir.
Motor yaktım. Matematik sorusu gibi şiirdi. Yiğitlerin yangına körukle gitmesi, bagi bahceyi koklar gibi hissederek zevki sefadan vazgeçmesi diye düşündum. QI yetmedi ooohhh my got🤔 Üstadım meslek ne sizin. Bu nasıl bir güç .
Estagfurullah begenerek okuyorum. Amacim sadece edebiyayçımısınız edebiyat arastıran birimis8niz onu anlamaktı. Çunkü yazip yazdığım siirlerde ne tür sanatlar var anlayamadiğım için bende bir heves var. Akıcı ve anlasılır kaynak isteyecektim.
Şiir hissettirir, çağrıştırır, düşündürür. Yayımlanan şiir ölüdür. Okuyucu dilediği gibi otopsi yapar üzerinde. Sorunuzun cevabı benim sırrım. Ziyaretinize teşekkürler.