(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Afro Türkler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Afro Türkler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğine sağlık değerli hocam kaleminizden anlam dolu harika bir eser okudum kaleminiz daim olsun tebrik eder hayırlı çalışmalar dilerim Allah’a emanet olunuz esen kalınız.
Bir zamanlar sinemayı o günlerden alıp bu günlere getiren çok değerli insanlardı. Ünlü ünsüz bize çok şey kattılar. Onlar bizim bir parçamız canımız oldular. Keşke dışarıdan gelen ülkemize katılan herkes onlar gibi olabilseydi.
Güzel siirinizi tebrik ediyorum Sağlıcakla kalınız efendim
Evet bizimde dostlarımız vardı onlardan hala da varlar.Hiç bir zaman farklılık hissetmedim,hissettirmedik.Bizim meşrebimize uymaz insanı insan görmekten başka bir şey.Değerli şairim,üstadım kutlarım vefalı ve duyarlı yüreğinizi. Bu afro Türk dediklerimizi,içimizden birilerileri olarak bildik hep. Esenlik dilerim.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 5/12/2022 5:41:44 PM zamanında düzenlenmiştir.
TUĞAL KÖSEMEN tarafından 5/12/2022 5:42:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
Herşeyden önce insanız dili dini ırkı yok kardeşliğin insanlığın...Bu güzel vatan toprağında bir araya gelip Harmanlanmışız üstadım... Emeğinize yüreğinize kaleminize sağlık güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim... Saygılarımla...
Değerli şairim sayfanızda akıcı anlamlı güzel bir eserinizi beğenerek okudum yürek sesiniz mısralara yansımış yüreğine sağlık nice böyle güzel eserler görmek dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
Bu şiir ne güzel şiir… Anadolu, Medeniyet, Kültür , Zenginlik. Ne Mutlu Türküm Derken Bunu ifade etmişti Mustafa Kemal Atatürk. Severek okudum. Kutlarım. Sevgilerimle.