Rabbin emrine uyup orucunu tutanlar, Hak ettiniz bayramı, sevinciniz bol olsun! Yemeyip içmeyip orucunu tam tutanlar, Tuttuğunuz oruçlar cennet için yol olsun!
Harama bakmayıp gözlerini koruyanlar, Kov ve gıybet etmeyip dillerini tutanlar, Barışmışsa kardeşine küsüp darılanlar, Şefkatle sizi saran her daim bir kol olsun!
Mizan günü huzurda görülürken hesabın, Eğer günahtan daha az çıkmışsa sevabın, Suallere doğru verilmiyorsa cevabın, Tuttuğun oruçların tutunduğun dal olsun!
Orucun maneviyatını yaşayan her can, Mutlaka ecrini alacaktır buna inan! Açlığa ve susuzluğa sabredip dayanan, Sabrınız Rabb nazarında en güzel hal olsun!
Cennet kapıları açılıp, bağlandı Şeytan. Ramazan’ı hakkıyla yaşamışsan Müslüman, İnşallah son nefeste nasip olacak İman. Duamdır oruçların cennete ödül olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAK ETTİNİZ BAYRAMI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAK ETTİNİZ BAYRAMI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bayramın tüm dünyaya sevgi, barış, kardeşlik ve huzur getirmesini diliyor, sizin ve tüm İslam âleminin Ramazan Bayramını en kalbi duygularımla kutluyorum.
sizin ve tüm İslam âleminin Ramazan Bayramını en kalbi duygularımla kutluyorum.