yazı bölümünde nesir olmadığı için şiir olarak ekleyim dedim
www.youtube.com/watch?v=dhdOPhTHeoE&t=47s
Bir ilkbahar sabahı Gözlerimi açtım Hayatımda almış olduğum: En bedelsiz; En gizemli; Sırlarla dolu yarını, Hatta bir saniyesi, Gizli bir armağanla karşılaştım. Gizemi çözüldükçe daha çok bağlanacağınım, Ama bedelsiz dedim ya hani bir bedelinin olduğunu Sonradan keşfettiğim bir armağandı bu. Aldığım armağan hayatımdı. Benimle sonuna dek gidecek bir hayat. Otuzların başındayım şimdi. Geçmişe baktığımda mutlu, hüzünlü birçok günüm oldu Olacaklarda yarınlar da gizli. Güneş doğacak batacak Tavşan kaç tazı tut misali, Oyalanırken unutacağım kendimi Bana bahşedilen bu armağanı Bugün benim doğum günüm. Bugün doğmuşum yani Doğarken ağladım gerisi hikaye...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Doğum Günüm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Doğum Günüm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiirim eski ama seslendirmeyi bugün ekledim ama yinede çok teşekkür ederim üstadım. İnşallah hepimiz için güzel yıllar gelsin. Eklerim inşallah yeni şiirlerime de.
Doğum gününüz kutlu olsun... Rabbimiz hayırlı huzur sağlık dolu senelere ulaşmanızı nasip etsin inşaAllah...Hayat bu bir anda nasıl büyüdüğümüzü anlamadan geçmişe bakıp ah ederiz... Emeğinize yüreğinize kaleminize sesinize sağlık üstadem güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim... Saygı ve selamlarımla...
''Bir ilkbahar sabahı güneşle uyandın mı hiç ?..Dünyaya bir ilkbahar sabahı doğmak..Armağanların en güzeli ilk bahar ile el ele olmak..Hep pozitif, hep güzel sağlıklı nice bahar dallarıyla süslü yıllara..Superisi77 iyi ki doğdunuz..Sağlıcakla..Saygıyla..
Bir ilkbahar sabahı Gözlerimi açtım Hayatımda almış olduğum: En bedelsiz; En gizemli; Sırlarla dolu yarını, Hatta bir saniyesi, Gizli bir armağanla karşılaştım. Gizemi çözüldükçe daha çok bağlanacağınım, Ama bedelsiz dedim ya hani bir bedelinin olduğunu Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
iyiki doğdun nice sağlıklı yıllara Doğum gününüz kutlu olsun Rabbim nice uzun senelere ulaşmamızı nasip eylesin...Güzel ve manidar bir şiir Tebrik ederim...Saygılarımla. değerli üstat selam ve saygılarımla.
Değerli Şairimiz. Kalemine yüreğine sağlık. Can-ı Gönülden Tebrik ederim Giderken de sen ağlatacaksın hiç merak etme. Lakin görmeyeceksin. Doğarken niye ağladığını bilmediğin gibi. Allah Uzun Ömür versin. Selâm ve Duâ ile.
Doğum gününüz kutlu olsun. Nice mutlu, huzurlu, sağlıklı ve başarılıyı yıllar dilerim. Doğduğunuz güne mahsus olan, gerisinin hikâye olduğu hüzümlerin kapınıza hiç uğramamasını temenni ederim Nice güzel yıllara sayın şair. Saygılarımla. Sağlıcakla kalınız vesselam...
Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene”
Kuş değil ama daha sevimlisi var emojilerimde🐥🐥🐥
Nice güzel yıllarınız olsun şiir tadında, sevgiler
Not: seslendirme cok hoş olmuş yeni şiirlerinizde de seslendirme olsun lütfen, tebrikler