Yıllar sora yine bu kaçıncı yanlız kalışIm Acılarımla birlik ve sensiz Ve senin sevdanla bu kaçıncı kadere haykırışım Usandın gönlüm sensiz olmaktan ve yanlızlıktan Her isyanımda senin gözlerin senin sevdan Ve bu aşkın sonunda sevinçden uzak yine benim YANLIZ KALAN...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESSİZ HAYKIRIŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESSİZ HAYKIRIŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar sora yine bu kaçıncı yanlız kalışIm Acılarımla birlik ve sensiz Ve senin sevdanla bu kaçıncı kadere haykırışım Usandın gönlüm sensiz olmaktan ve yanlızlıktan Her isyanımda senin gözlerin senin sevdan Ve bu aşkın sonunda sevinçden uzak yine benim YANLIZ KALAN...
eskilerden tozlu raflardan gelmiş şarap gibi değerli dizeleri yazan yüreğini kutluyorum dostum saygılar...
Yıllar sora yine bu kaçıncı yanlız kalışIm Acılarımla birlik ve sensiz Ve senin sevdanla bu kaçıncı kadere haykırışım Usandın gönlüm sensiz olmaktan ve yanlızlıktan Her isyanımda senin gözlerin senin sevdan Ve bu aşkın sonunda sevinçden uzak yine benim YANLIZ KALAN... ............................................. her yol bitiminde bu kaçıncı kendime rastlayışım başarılar güzel olandı
yanlız kalışIm
Acılarımla birlik ve sensiz
Ve senin sevdanla bu kaçıncı
kadere haykırışım
Usandın gönlüm sensiz olmaktan
ve yanlızlıktan
Her isyanımda senin gözlerin
senin sevdan
Ve bu aşkın sonunda sevinçden uzak
yine benim YANLIZ KALAN...
eskilerden tozlu raflardan gelmiş şarap gibi değerli dizeleri yazan yüreğini kutluyorum dostum saygılar...