Hayatı izliyorum bir filim izler gibi, Yok olup giden hayatlar canlanıyor Gözlerimin önünde apansız! Umutları elinden alınmış hayatlar, Beşik gibi sallanıyor ordan oraya Yaşamakla ölmek arasında direniyor Feleğin vurduğu tokatların altında!
Sahi yaşamak, ölmek neydi? Yaşamak mı zor? Ölmek mi zor? Yoksa ikisi de zor muydu? Bilen var mıydı..? Cevabını bilmediğim sorular dökülüyor Yüreğimden dudaklarıma!
Halbu ki Bitip tükenmek bilmeyen dertlerin arasın da İnsanca yaşamaktı ademoğlunun tek derdi Başarabilmek adına ne adımlar atmıştı? Becere bilmiş miydi insanca yaşamayı? Bilinmez muamma hepsi Lakin, Yaşamakla ölmek arasında ki ince çizgi de Saklı olsa gerek tüm soruların yanıtları..
Bu hayatta çalışmaktan nasır tutmuş eller, Ufak bir çocuğun, Küçücük bedeninde ki koca yüreği, Bu hayattan ne isteyebilir di? Sıcacık, sevgi dolu bir yuvadan başka..! Bu hayata gözlerini ağlayarak açan insan Bu hayattan gülerek gitmek istemez miydi?
İnsanca yaşamaktan başka bir şey istemeyen Ey adem oğlu! Sevmek sevilmek dururken, Gülerek hayata merhaba demek varken, Allah merhamet, vicdan, akıl gibi En güzel duyguları sana vermişken, İçinde ki bu öfke, kin, nefret niye?
Hayatı insanca yaşamak da, yaşatmak da Ademoğlunun avuçlarının arasında saklı Öyleyse, Haydi canlar bir olalım, pir olalım Umutlarımız ellerimizden kayıp gitmeden El ele verip sevelim, sevilelim, gülelim Yüreklere tatlı bir tebessüm eşliğinde dokunalım.. Dokunalım ki hayat her canlıya Cennet olsun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREKLERE DOKUNALIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREKLERE DOKUNALIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba PINAR hanım Şiir her zaman ki gibi güzel Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz yürekten İlhamın bol bol, şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal
Şiir her zaman ki gibi güzel
Biz de okuyor, kutluyor ve alkışlıyoruz yürekten
İlhamın bol bol, şiirlerin benzersiz olsun
Şiirle kal, sevgiyle kal, hoşça kal