(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İnsan evresi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İnsan evresi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dünya da gördüğün senin özündür Insana bakışın kendi yüzündür Tanımadığın ben asıl gizindir İmtihan egoyu geçmeden olmaz
Şair;
Her dörtlükte insanı ve insan ilişkilerini anlatırken içsel'den dışarıya oradan da toplumsal ilişkilere uzatmış kalemini...
Şairin yumuşak anlatımına rağmen sert ve keskin düşünceleri var. Ve kim ne derse desin çok detaylı "gözlem gücüne" ve bu gözlemlerden aldıklarını da damıtarak şiire dönüştürme...
Her şairin içinde sınır tanımaz bir çocuk gizlidir. Kimisi kalemini bu çacuğa verir kimisi vermekten kaçınır.
Şair kalemi verenlerden ki... İyi ki de içindeki çocukla beraber yürüyor şiir dünyasında...
Tebrik ve saygılarımla dost kalem
ersinbaşeğmez tarafından 4/19/2022 1:27:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık çok güzel bir şiir tebrik eder canı gönülden kutlarım bu güzel şiirinizi ve sizi kaleminiz kavi ilhamınız bol her şey gönlünüzce olsun sağlıkla kalın iyi geceler diler sonsuz saygılar sunarım...
çok hoş
çok sevdim
gülümsedim
çokça tebriklerimle şairim