(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Faili belli mevtalar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Faili belli mevtalar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sıkı dur okuyucu, büyük bir isyan sergileniyor bu sahnede. Tarafını belle, zırhını kuşan öyle gel diyor...
Evet burası İspanya değil ve ben de bir Picasso değilim ama içimde şaha kalkmış küheylanların üstünde kılıçlarını çekmiş akıncı var... İçim cenk meydanı... İçim kan seli... Ve ben Picasso değilim ama çekmişim kalemimi kurşuna dizmişim her mısrada ezeli şair misali geçmişimi, geçmişimin ihanetlerini, hainlerini...
Üstüne de kafama boca ederim şiirden kadehleri diyor...
Ve ben de diyorum ki; "Kavga var gel dediler geldik. Kim ulan aplamı kızdıran! :)))
...
Aman efendim galonla şiir mi içilir yahu. Bakın fıçıda durduğu gibi durmaz, çarpar adamı, sizi de çarpmış belli ki içsel monolog tadında eşsiz eser çıkmış ortaya. Ben de rakı içince o kedi buraya gelecek ulan diye bağırırım ancak...
Kaleminiz daim olsun.
Saygılarımla...
uykusuzadam tarafından 4/19/2022 4:17:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
Bilmiyorsanız öğrenin lütfen. Artık herkes klavye silahşoru:) Hedef gösterin alnından vurayım... Yoksa şuradan şuraya kılımı kıpırdatmam. O kadar da dürüstüm yaaani:))
Şiir sarhoşluğu efendim ben galonla içiyorum:) Sizin rakıyla bulduğunuz kafayı ben şiirle buluyorum ve dediğiniz gibi ; O kedi buraya gelecek diye naralar atıyorum:) ondan sonra. İçmeden nerde ben de o yürek.
Ve ben de diyorum ki; "Kavga var gel dediler geldik. Kim ulan aplamı kızdıran! :)))
Yaa siz bir alemsiniz ne güldüm bu yoruma ne güldüm ama bir sorun olursa çağırırım bak ablalık hakkı sonra beni bulaştırma işim var falan tanımam ona göre :))
Eski kafalıyız biz İdare lambasını da gördüğümüzden olsa gerek Hep idare etmeyi öğrettiler bize Geçmişin kefaretini ödedim artık O yüzden kadrajımdan çıkardım bir çok insanı...
Anlam derinliği olan ve çok şey anlatan muhteşem güzellikte yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum. Her tür şiiri ve her konuyu başarılı bir şekilde yazabilmenizden dolayı ayakta alkışlıyorum 👏👏👏 Bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
ŞÜKRÜ ATAY tarafından 4/19/2022 2:10:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkür ederim Şükrü hocam Sizlerin gönlünde gün şiiri seçilmesi bile onure ediyor beni. Sağolun varolun En derin selam ve saygılar sunar Esenlikler dilerim efendim.
Günümün şiiri bu nasıl güzel bir duygu seli okudukça kendimi buldum her cinayette.kusursuz cinayet yoktur derler varmış insanın yureğinde kendini bitirdiği...söz bulamıyorum dizelerinize gönülden güźel gonlünüze tebriğimi bırakıyorum muazam bir çalışma ve gerçeğin dile gelmiş hali kutluyorum sizi kaleminizi ...
Yaa var ya sırf sizin eğlenceli yorumlarınız bile yetiyor bana moral için. Şu sayfayı eğlenceli hale getiren olduğu gibi olan ve takmıyan farklı insanlardansınız. Çok teşekkür ederim ikinize de Sağlık ve mutluluklar dilerim aynı zaman da
Ersin, bir sen var biliyordum böylesi soğuk kanlı katil. Dilek hanım da kesip biçiyor baksana. Bu andan tezi yok sayfanız gelirken zırh kuşanacağım. Korkulur ikinizden de:)))
Çok teşekkür ederim dost kalem Sizin gibi şair yazarların beğenisi ve anlamlı yorumları yazma aşkımızı kamçılıyor.
Merak etmeyin o vur öldür dediğiniz yerlerin işi bitmiş ipe çekilmiştir hassasiyetle canını acıtmadan profesyonelleştik artık bu işte:)
Seri şairlik diyince bazen öyle oluyor ki beş on dakikada yazılıyor bir şiir bazen de günlerce uğraştığım ve yazamadığım oluyor. Oda şiirin kısmeti heralde . Her şey şu bizim ilhami hazretlerinin elinde.
Onure eden yorumlarınız için tekrar canı gönülden teşekkürlerim ve saygılarımla ...
Acıdan yapıtaşların düştü ise
Bağışla der de Yaradan
Budur esas, istenen de
Çok saygımla.