Demeyin sevmeden, basittir sevmek Canına can katıp, yoluna sermek Çoktan çok değerli, verirsen emek Yanındayken bile, hal hatır sormak Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Her seven dilerim, dengini bulsun Severken yüreği, sevdayla dolsun Sevgiyle taşarken, aşkla yol alsın Üç günlük olmasın, ömürlük olsun Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Sevdanın fendine, aşksız erilmez Kalbiyle ağlayıp, kalpten kovamaz Ömürlük sevmeden, sevda derilmez Sevmek kolay değil, herkes sevemez Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Dünya kime kaldı, can kaşı kara Allah sevenleri, düşürmez dara Sevenin kalbinde, yanarken çıra İlaç gelir sevgi, kapanır yara Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Kim söylese onun, var çok kusuru Sevdası kıymetlim, gözümün nuru Bulanık derede, akar dupduru Ben onun kalbinde, buldum huzuru Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Seviyorsa insan, kusur aramaz İnanmıyorum der, o hata yapmaz Hazırdır cevabı, toz konduramaz Başka söze bakmaz, yolundan sapmaz Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
Dünyada her şeyim, odur sadece Onu düşünürüm, gündüz ve gece Adı kalp özümde, dilimde hece Sevdiğim kraldır, ben ona ece Sevdanın yüreğe, düşerse közü Gerçekten sevenin, kör olur gözü.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREKTE AŞKIN KÖZÜ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREKTE AŞKIN KÖZÜ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Emeğini yüreğini kutluyorum
___________________________________Selamlar