(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayat okulu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayat okulu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ya nasıl oldu çok üzüldüm gerçekten esprili ve anlayışlı ve de iyi kalemdi umarım ters be şey olmamıştır. çok teşekkürler kendinize iyi bakınız efenim saygılarımla
Çok güzeldi,çok çok acıklıydı, sevda ve iözlem vardı,Hakikat vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadem , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarımla
'Yürek terazisinin ayarı bozuk olanlara Duymak istediklerini söylemezsen Onların tartıları kendi algılarınca Anlamayı değil suçlamayı seçer müfteriler Degişmeleri gerekir çünkü anlarlarsa' yaşama dair dolu dolu dizeler feyz aldım- kutluyorum...
Hayat bir yolculuksa, içsel dışsal gidiyoruz bakalım. Kandırılırken kandırmak! düşündürücü idi Bilemedim belki de. Ama kanmış gözükmuşlüğüm vardır mutlaka:) Bir şekilde mutlu olmanın yolunu bilmeliyiz zaten. Teşekkür ederim yorumunuza Saygımla
Kapatmak geliyor içimden tüm kitapları..umuda umut etmekten hasar almış yüreğim de bomboş bir noktada ağır ağır izliyorum hayatı..adaleti, merhameti, şuuru kalmamış insanların avuçlarında yaşıyor akıbet sanki..unutulmak istiyor insan, unutmak değil mi görmek istemiyor , görünmek istemiyor, bu dünya bozulmuş yemeğin içine doluşmus kurtların değer gördüğü bir yer eminim..aksine inanmak için yol aramak gerekir, yoksa ölmek içten bile değil..
Müthiş bir şiirdi değerli Dilek hanım..diğer siirlerinizden farklıydı..daha modern bir havayla yukarıda bahsettiğim isyanı anlatıyordu..çok beğendim..ve ve imzamı altına attım..
Yüreğinize sağlık.. dilerim bu hayatta her ne istiyorsanız kendinizi onu yaşarken bulursunuz..
Çok teşekkür ederim 🙏🙏 bende ne görüyorsanız o sizsiniz.. insan insanın aynasıdır..kıymet veren ve kıymet bilen gönlünüz hep huzuru ve güzellikleri deneyimlesin..şiiriniz çok daha fazlasını hak ediyordu, inanın..sabah sabah biri benim zihnime girmiş ve söylemekten bile aciz olduğum duyguları mi mı izah etmiş dedim..