(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yegane dostum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yegane dostum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşlenişiyle, zekasıyla, kurgusuyla değişik ve doyumsuz şiir olsa da içten içe kendimi gördüğüm için ürktüm biraz.
Gerçi ben sizin kadar sohbet etmem eşyalarla, daha çok boşlukla dertleşirim. Hem içimdeki hem de uzaklara dalıp giden bakışımdaki boşlukla...
Ama yalnızlığıma da hiç sitem etmem.
Çünkü, tek gerçek ve sadık dostumdur o. Asla terk etmez, ben yüz üstü bırakıp gitsem bile dönünce uzun zamandır görmediği dostunu karşılar gibi sıkı sıkı kucaklar beni...
Laf kesmez, ukalalık yapıp akıl vermez. Tıpkı bir psikolog gibi dinler sadece... Psikolog gibi tedavi etmese de terapi sayesinde iyi hissederim kendimi...
Ya ne güzel onure ediyorsunuz insanı Tüh mavimde kalmadı İnsanın bütün yorumları mı mavilik olur Yine çok çok teşekkür ederim Benim için de sizin şiirlerinizi okumak ayrıcalıktır...
Olur mu öyle şey. Bu şiirin üstüne ne denilebilir ki? Ya da ne eklenebilir ki? Çok samimiyim, harika bir şiir.
Şu sitede bir çok şiir okuyorum ama birçok kişi aynı konular etrafında evirip çevirip şiir paylaşıyor. (Kimse kusura bakmasın ama bu böyle.) Siz ve bana göre sayısı 15-20 civarındaki kalem her konuda, hem de en usturuplusundan, en gerçeğinden bambaşka şiirler ekliyor. Bu yüzden sizin şiirlerinizi okumak ayrılacalıktır benim için...
Yani uykusuz bugün sizin şiirinizi okuyunca dedim ki benim bu şiiri uykusuz yazsaydı ne detaylar bulur nerelere bağlardı bu mısraları kimbilir:) Eksik hissettim ne yalan söyleyeyim. Sizin şiirinizin yanında benim ki biraz kısır kaldı. Ama yalnızlık konusunda hemfikiriz herkesin herşeyi bildiği günümüzde ukalalık kibir diz boyu iken oh ne rahat ne karışan ne görüşen kendinin patronusun.. Bu eşyalarla ben de pek konuşmam aslında Şiir bu ya hem de intak deniliyor bu şiir türüne ( canlı cansız varlıkları konuşma konuşturma) Çok teşekkür ederim uykusuz yorumlarınız da şiirleriniz kadar keyifli ve doyurucu.. Selam ve saygılar...
Şiar her nesne ile her şeyle konuşabilendir örnek bir şiir ardıç ağacı ile dertleşen şairlere seslenmiş şair birde demi deneyin diyor, bu güzel şiiri ve şairi kutluyorum saygılar
Aslında bir şey anlatmaya çalışmak değil de İlham hazretlerinin emrindeyiz işte O ne derse yazıyoruz bir şeyler.
Elbette yaşanmışlıklar kurgular duygular hakim herkes gibi Bazen de sergiliyoruz renkli yanlarımızı da belki Günlük hayatta farklı maskelerimiz olsa da Kalemi biraz özgür tutunca ( yine de bir sınır var tabi özgürlüğün fazlası bozar bizi:)) Yazıyoruz içimizden geldiği gibi...
Bu güzel yorum için Çok teşekkür ederim değerli şair Saygılarımla...
🥰🌼🌷🌷🌹♥️✨🌌 Eşyalar ne güzel dile gelmiş kaleminiz de)) çok hoş gülümseten dizeler 🌹🌺 fonda Farjad ince hüzünlü bütün olmuş ✨💐 Can'dan kutluyorum Şairem🌹💐💕kocaman sevgiler ♥️🙏🌿🎊🌺🌹
İşlenişiyle, zekasıyla, kurgusuyla değişik ve doyumsuz şiir olsa da içten içe kendimi gördüğüm için ürktüm biraz.
Gerçi ben sizin kadar sohbet etmem eşyalarla, daha çok boşlukla dertleşirim. Hem içimdeki hem de uzaklara dalıp giden bakışımdaki boşlukla...
Ama yalnızlığıma da hiç sitem etmem.
Çünkü, tek gerçek ve sadık dostumdur o. Asla terk etmez, ben yüz üstü bırakıp gitsem bile dönünce uzun zamandır görmediği dostunu karşılar gibi sıkı sıkı kucaklar beni...
Laf kesmez, ukalalık yapıp akıl vermez. Tıpkı bir psikolog gibi dinler sadece... Psikolog gibi tedavi etmese de terapi sayesinde iyi hissederim kendimi...
İyi şiir vesselam...
Saygılarımla kutlarım kaleminizi...