Elimizi attığımız her şey çözümsüz Ne yapsak etsek sonuç yok Karanlıklara yelken açıyoruz her defasında Başımızda kara bulutlar gitmek bilmiyor.. Aydınlık günler hayal oldu ademoğluna Yürekler alev alev yanıyor her an biline..!
Umutlar saman alevi gibi yanıp sönüyor Masmavi gökyüzü griye dönüşüyor Yüreklere sağnak yağmurlar yağıyor Toprak kokusu çağırıyor garip yolcuları Nefesimiz kesiliyor soğuk günlerden Yoksulluk bağırımızı yakıp kavuruyor biline..!
Sanki fakirlik ademoğlunun aşı tuzu oldu Tüm bunlar ne alın yazı ne kader biline Düşünmeden atılan adımların sonucu Boynumuza geçti esirlik bırakmıyor yakamızı Ayağımıza prangalar, ellerimizde kelepçeler İstesekde aydınlık günler haram oldu biline!
Her geçen gün bir önceki günden beter Sonumuz nereye gidiyor bilen yok Gelenek görenek kayboldu ahlak çöktü! Yardımseverlik, misafirperverlik mazide kaldı İnsanoğlu denen varlık özünü kaybetti Sevgisiz yürekler dünyayı kapladı biline!
Gün yok ki yürekler bangır bangır ağlamasın Ağlasa da güneş doğmuyor, ısınmıyor yürekler Düşünme, sorgulama yetimizi kaybettik sanki Olaylar gelişirken bakan kör olduk hepimiz Pahalılık aldı başını gidiyor, herşey ateş pahası Bu gidişat, gidişat değil biline!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİDİŞAT GİDİŞAT DEĞİL BİLİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİDİŞAT GİDİŞAT DEĞİL BİLİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.