Haydi gökyüzü sağnak yağmurlar yağdır Yüreğimizin kapkaranlık yüzüne Yağdır ki Sevgisiz yüreğimiz, hayat bulsun! Geçmişimiz geleceğimiz olmasın mazide kalsın Güz yaprakları gibi sararıp solan yüzümüz de Kıpkırmızı, masmavi, simsiyahgüller açsın!
Sevgiye dair unuttuğumuz ne varsa yeniden yeşersin Aşk, sevgi çalsın her daim kapımızı Çalsın ki İçimizde ki kapanan kapılar yeniden açılsın Hasret kaldı bu yürekler miski amber kokusuna Tenimizin her zerresi aşkın büyüsüne kapılsın Gönlümüz de renga renk çiçekler, çiçek açsın!
Sevgi değil mi yürekleri Güneş gibi ısıtan? Umutları yeşertip kök saldıran Öyleyse durma ey aşk, ey sevgi! Açtık kollarımızı sizi bekliyoruz Usulca sokulup, yüreğimize sımsıcak akın Akın ki Yüreklere akıp umut, huzur, mutluluk..olalım!
Gönlümüz firar da biz firar da bu gece Yolumuzu kaybettik arıyoruz bir yudum sevgi de Aşkı, sevgiyi tatmadan ölüm yok bu yüreklere! Eminim gün gelecek kapımızı çalacak bu iki devasa güç O zaman var ya o zaman Bütün yürekler bayram edip oynayacak!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KAPIMIZI AŞK SEVGİ ÇALSIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KAPIMIZI AŞK SEVGİ ÇALSIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönülden tebrikler arkadaşım,
sevgiler..