Aleme kahır yağsa toptan düşer başıma Bir fırsatı bulup ta altından kaçamadım İnsanlığı tepişte hüzün katar aşıma Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Doğruluk yolu çetin engeli aşılmıyor Baştan beri bozuksa sevda’ sız koşulmuyor Sıcacık bir el yoksa tutmadan coş olmuyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Nefsime aldanışta gaflete kökü saldım Tartıp ta ölçemedim cıs çıplak yalnız kaldım Hiç doymadı gözleri soyulacak bir maldım Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Ne anladım ki aşktan dileğim yer bulmadı Hevesim yarım kaldı ne yapsam da olmadı Ne söz ne hal kâr etti fıtrat bozuk almadı Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Ne hoca ne em kaldı vuslat firakta durdu Vefa nedir bilmedi aklı fitneye yordu Çıkara tapmış meğer menfaat bitti vurdu Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Nefsi olmuş bir tilki durmadan yan çiziyor İblisi örnek tutmuş nifaka pul düzüyor Ne yapar belli değil bin bir dertle üzüyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim .. Ne tarafa dönsem de ucu bana batıyor Hicranı yara deşer kalbi tersten atıyor Dert üstüne dert yığıp o anda da satıyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yönümü seçemedim … şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yönümü seçemedim … şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Şairim, Güzel Eserinizi Can-ı Gönülden Tebrik ederim Kalemin yüreğin var olsun. Nice güzellikleri, Yüce Rabbim yüreğine nakşetsin, Kaleminle bütün insanlık fark etsin. Sağlıklı bir yaşam, Huzur dolu bir ömür dilerim Saygılar,Sevgiler,Selamlar yolluyorum.
Değerli dostum sayfanızda akıcı anlamlı ve kurgusuyla mükemmel eserinizi beğeniyle okudum kalemin daim ilhamın bol olsun nice güzel eserler kaleminizden okumak dileğiyle selamlarımla kalın sağlıcakla
Ne tarafa dönsem de ucu bana batıyor Hicranı yara deşer kalbi tersten atıyor Dert üstüne dert yığıp o anda da satıyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim…Mükemmeldi Usta.Kaleminiz daim yazsın saygı ve selamlarımla.
Ne tarafa dönsem de ucu bana batıyor Hicranı yara deşer kalbi tersten atıyor Dert üstüne dert yığıp o anda da satıyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim… AZAP
'seyyah olup alemi gezerim bir dost bulamadım gün akşam oldu' ozanın dediği mi yani
konusuyla anlatımıyla güzel bir paylaşım tebrikler
Doğruluk yolu çetin engeli aşılmıyor Baştan beri bozuksa sevda’ sız koşulmuyor Sıcacık bir el yoksa tutmadan coş olmuyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
belki de seçilmiş insanlardan biriyiz hocam seçim kaç yola ayrılıyorsa önümüzde uzanan o ana yol elbet ana yol illa ki umut ve sevgi tali yollarda kim bilir neler saklı sağlam bir irade ve umuda dair bir yönerge ve şiire selam olsun çok güzeldi değerli hocam
Ne tarafa dönsem de ucu bana batıyor Hicranı yara deşer kalbi tersten atıyor Dert üstüne dert yığıp o anda da satıyor Bir fırsatını bulup yönümü seçemedim…
Kaleminiz daim olsun ustam. Biraz hüzün esti şiirden. Güzel bir anlatım. Kutluyorum emeğinizi saygıyla