İlk defa pınar başında gördüm seni Sene bin dokuz yüz elli Şafkın vuruyordu suya Hüzünlüydü bakışların İnsana dokunan bir yüzün vardı Sonradan öğrendim Genç yaşta babanı, Arkasından abini kaybetmişsin Çok üzüldüm, aynı kaderi paylaşıyor muşuz! O gün hayatımızı da paylaşacakmışız Kim bilebilirdi ki..!
Sene bin dokuz yüz elli bir Bana hayat arkadaşı oldun Bir günden bir güne incitmedin onca yıl Ağzımın içine baktın Sevgiye, saygıya dair ne varsa yaşattın Pırlanta gibi sekiz çocuk verdin
Lakin, İnce hastalığa yakalanıp zamansız terkettin beni Sensiz geçen ömrümde hep seni andım Sensiz tam koskoca on iki yıl geçmiş Özlüyorum seni hemde çok özlüyorum İkimiz de birbirimizi çok sevdik Sen Fatma diyince bir Fatma daha çıkardı Ben Mustafa diyince bir Mustafa daha çıkardı Herkesin herşeyin elinden aldımda seni Rabbimin elinden alamadım Mustafam!
Süslü laflar bilmedik ömrü hayatımızda İçten gelirdi her tavrımız davranışımız Sevgiyle saygıyla kucaklardık her anımızı Beraber yürüdük aynı yolları İkimizde birbirimizi çok kıskandık Sen Bensiz, Ben Sensiz bir adım atmadık Ne yaptıksa beraber yapıp beraber bölüştük Diz dize, El ele yarım asırlık bir ömür tükettik Taa ki beni terkedip gidene kadar..
Şimdilerde Bende Ömrümün son demindeyim Yanına gelmem pek yakın Özlem hasret bitecek, kavuşacağız gene Sen Fatma’m diyecek, Ben Mustafa’m diyeceğim Bekle Mustafa’m bekle Beni...! Bizimkisi eşi benzeri olmayan dillere destan Bir Aşk Hikayesi..!!!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR AŞK HİKAYESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR AŞK HİKAYESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli kalemden güzel bir eser Kutladım yürekten yalansız ve riyasız Kaleminin mürekkebi bitim siz ve eserlerin ŞAH ESER olsun Sevgiyle kal, şiirle kal, hoşça kal
Emeğine yüreğine sağlık
______________________________Selamlar