Gün geçmiyor ki Seni unutayım Her an aklımda zülüflerine dökülen, Simsiyah saçların! Mahşeri yalnızlık yokluğun bilesin Terkedilmişliğin hüznü yakar yüreğimi Tenin kokusuna hasret kaldığım..!
Ruhum cendere de sıkıştı durdu Gözlerim yollarda esen rüzgardan, Bir haber beklerim! Terkedip gittiğin günden beri Güneşli günlere hasret kaldım Halbu ki alın yazım der vuslatı beklerdim!
Gözlerinin rengi bir içim suydu Bakmayı gülen gözlerinden öğrendim Canıma can katan yar! Yalnızlığım içimde büyüdü katmer katmer Sancılı, günler yakama yapıştı gitmez Varlığın bir dert, yokluğun bin dert!
Gökyüzüne bakıp yıldızları gördükçe Gül yüzlü hayalin belirir şuurum da Karanlık gecelerim aydınlanır! Adını kalbime kazıdım sen gittin gideli Her gün adını sayıklarım an be an, Ebedi yalnızlığımın şen bülbülü..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EBEDİ YALNIZLIĞIMIN ŞEN BÜLBÜLÜ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EBEDİ YALNIZLIĞIMIN ŞEN BÜLBÜLÜ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.