(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
(===GİTME===) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
(===GİTME===) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gitmez, gidemez. Cismi yani ölümlü bedeni gitse de ruhu seni seviyorsa kalacaktır. Bir gün gelir dönerse o zaman anla ki ruhu da seviyor demektir. Ama ruhuda terk ederse seni, sende onu terk etmelisin bir an önce. Sevgisinin yerine bağrına taş bassan opndan iyi olur, hiç olmazsa taş yüreğini acıtmaz, bıraktığın yerde öylece senin almanı bekler. Öf ne yazıyorum ben böyle. Boşver yazdıklarımı, senin gönlün neyi emrediyorsa sen onu yap. Bazen karşılıksız sevmek kadar değerli bir duygu olmadığını sanıyorum. Hiç olmazsa karşılıksızda sevsek, bizim sevgimiz kimse karışamaz bize ait çünkü. Kutlarım güzel bir şiir okuttun abine. Saygılar sunarım.
Değerli şairim. Hep diyorum ve şiirlerine yaptığım yorumlarda belitiyorum. dizelere duyguları işlemen çok güzel. Sevgi dolu duygulu bir yüreğin var. O yüreğinden taşan duyguları birer inci tanesi gibi dizelere özenle işliyorsun. Yüreğine sağlık, kalemin daim olsun.
__Gitme dur… __ Bedenimi terk ettin! __Bari… __Ruhumda kal ne olur… GÜZELİNDE ÖTESİNDE HARİKA DİZELER. KUTLUYORUM SİZİ. VE BU GÜZEL ŞİİRİ. YÜREĞİNİZE VE KALEMİNİZE SAĞLIK.