Yıllar su gibi akıp gitti Bir lahza an içindeyim Yıllar yorgun ben yorgun Takdirat ne gösterir Bilmem bilemem amma Kalbimde ince bir sızı Gözyaşlarım sel olur akar!
Payidar gönlüm sarhoş, Ben sarhoş! Aşk denen illet, Kapımı çaldı çalalı, Gönlüm hoş değil hoş değil! Kalp yarası içime işler, Yorgunum yıllar yorgun..!
İnce hastalık yakama yapıştı, Hastahane köşeleri evim oldu! Yürek sancılı ben sancılı, Bu gidişat gidişat değil, Ciğerimi söküp aldılar, Ayaklarım da prangalar, Ruh bende değil bende değil!
Bencileyin bir varmış bir yokmuş Garip yolcu kondu bir sala Kara toprak Beni çağırır Ruh bedenden ayrıldı Aglayarak geldiğim hayattan, Gülerken gidiyorum Her kula nasip olmaz biline..!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR VARMIŞ BİR YOKMUŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yıllar su gibi akıp gitti Bir lahza an içindeyim Yıllar yorgun ben yorgun Takdirat ne gösterir Bilmem bilemem amma Kalbimde ince bir sızı Gözyaşlarım sel olur akar! Tebrik ederim Yüreğine kalemine emeğine sağlık
Merhaba değerli dost Duyguların dışa vurumudur şiirler Bizde okuyor ve kutluyoruz değerli dostu ve eserini Gönlüne, ömrüne bereket Allah'a emanet olasın, sağlıcakla kalasın
Bir lahza an içindeyim
Yıllar yorgun ben yorgun
Takdirat ne gösterir
Bilmem bilemem amma
Kalbimde ince bir sızı
Gözyaşlarım sel olur akar!
Tebrik ederim
Yüreğine kalemine emeğine sağlık