(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dostluğa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dostluğa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dostları olmalı insanın, üzülünce saat kaç diye düşünmeden arayabileceği.. Dostları olmalı insanın sevinince birlikte zıplayabileceği...Dostları olmalı insanın şiir yazınca olmuş mu. resim yapınca güzel mi, yemek yapınca tadı nasıl diyebileceği...Bazen de omzunda ağlayabileceği... Dostları olmalı ama dosdoğru olmalı bu kişiler...Kendileri gibi... Ne mutlu size ki böyle dostlarınız var...Benim de var....Çok da fedakarlar şiir sevmeseler de benim için okuyorlar :) Yorum yazamasam da takipteyim şiirlerinizi...Yüreğinize sağlık...
eyvallah, yazdıklarımızın okunuyor olduğunu bilmek kafi...dostum şiirlerimi sever ama hepte sitem eder şöyle bestelenebilecek bir şey yazmıyorsun diye. şansına küs diyorum bende elimden gelen budur...kendine münhasır bir şahsiyet üzüm üzüme baka baka saçları ağardı yıllar içinde...oturup 10 ar çay içince görüşmek üzere ayrılırız her keresinde...özlem bastı yine
Bazen "Beğen"butonuna basmak şiirin ve şairin hakkını vermek için bir vefa borcudur bende.Çünkü ruhu okşayıp gönle dokunmuştur şiir. Bazı şiirler ise,o gün tamda kendini içinde bulduğun; gönül sesinin tercümanıdır.İç sesimi nasıl dışa vurayım diye düşünürken, kader o ki; seni duymuş ve hissetmişcesine hemen imdadına yetişen nadide bir kalem çıkıverir karşına... Günümün şiiri olarak seçmek elbette ki kalemin ve şiirin hakkı...ama bir sebep daha var ki; bugün beni anlatmasıdır. İkinci sebep için affınıza sığınıyorum Üstadım. Ve müsaadeniz olursa, HERFE mahlaslı Üstadım'a armağan etmek istiyorum. Tabii umarım kendileri de şiiri okurlar.
Emeğinize, yüreğinize ve kaleminize sağlık Üstadım Saygılar selamlar
Şiiri okuyup yorumu kaçırmışım, bir uyarıyla döndüm... Şiir altı yazışmalardan ve yorumlaşmalardan tanıdığım iki güzel kalemin bu güzel sürpriz ve yorumu beni duygulandırdı... Dost demek, dosttan yana canı yanmış insanlar için zordur, güçtür..."Dost" derken iki kez değil çok kez düşünürler...Dostluk, aynı zaman ve mekanla da sınırlı değildir günümüzde. Sanalda da olsak hele yazan biriysek sözcükler ele verir insanın kimliğini bir noktada...İyi gözlem şart tabii. Ne mutlu bana ki gerek yazışları gerekse yorumları ile dikkatimi çeken iki kalemden aynı anda bu güzel övgüye layık görülmüşüm...teşekkürler ediyorum...İki gündür yoğun ve karmaşıktım, baktım şiirlere ama kaçırmışım... Not: Fotoğraftaki arkadaşınız için yazdığınız şiire çekil ordan deyip ben konmuş gibi oldum sanki...Dostlar ve dostlukların samimi ve baki olması dileğiyle.
Merhaba değerli dost Yazdıran yüreğin, yazan kalemin ve ortaya çıkan eserini tebrik ediyor. da nice güzel şiirlerde buluşmak dileğiyle, sevgiyle kal, şiirle kal vede hoşça kal
Sanırım bu çağda en zor bulanan değerlerden birisidir dost. Anadır, babadır, kardeştir, lokmanı paylaştığın, geçmişini pay edip, geleceğini teslim edebileceğin yeganedir... An gelir, omuz olur, an gelir el ayak... Ve en şanslı olduğum noktalardan biridir ki çokçadır . Tavsiye ederim herkese... Ama hakkını vermek kaydıyla. Beklentisiz, teklifsiz karşılıklı olmalı çünkü...
Ne güzel bir şiirdir bu, iç ısıtan, umut ışığı taşıyan. Var olsun şair... Saygıyla muhabbetle...
Candır onlar olmazsa olmazdır onlar Düştüğünde kadırıp dizlerinin çamurunu silendir Göz yaşına şeker katıp şerbet edendir onlar Her depremde tutunduğun daldır Uyuyamadığında gözüne giren uykudur Candır onlar olmazsa olmazdır onlar
Dostları olmalı ama dosdoğru olmalı bu kişiler...Kendileri gibi...
Ne mutlu size ki böyle dostlarınız var...Benim de var....Çok da fedakarlar şiir sevmeseler de benim için okuyorlar :)
Yorum yazamasam da takipteyim şiirlerinizi...Yüreğinize sağlık...