(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neredesin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neredesin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir, acizane aranan en onemli özellik hissettirmek ve kendi hislerini aktarabilmektir. Bunu da sizin şiirlerinizde yaşayabiliyoruz. Hisli bir özlem var ki şiirinizde etkiledi bizleri. Yüreğinize sağlık. Selam saygı duayla...
Çok teşekkür ederim değerli şairim İşimiz duygu bizim Kurgu da olsa şiirlerim Ser de duygusal yapı olunca Okuyucuya yansıması da hoş geliyor Belki yaşayamadıklarımızın özlemi de olabiliyor bazen.
Sevgili kardeşim, duygu yüklü kalem Dilek Pınarı, Gönül incileriyle kaleme alınmış, kalemin duygulu ve vurgulu gücünü gözler önüne seren seçkin bir eser. Okunması, okutturulması ve ilham alınması gereken seçkin bir şiir olmuş. Beğenerek, emeğinize ve sanatınıza saygı duyarak ilgiyle okudum. Tebrik eder başarılarınızın devamını dilerim. İyi ki varsınız ve iyi ki böyle seçkin şiirler kaleme alıyorsunuz. Şiir sanat ve hayat yolunuz su gibi açık ve Güneş gibi aydınlık olsun. Selam, sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. Bodrum.
Harika... Çok güzel,tutkulu bir sevdanın şiiri. Her dizesi sevdaya,aşka teşne bir yüreğin sesi. Kutlarım gönül sesinizi Dilek hanım,çok güzel Bir eser.. Esenlik dilerim.
Hecenin ecesinden nazire ve naif bir yorum almak ruhumu okşadı. Çok teşekkür ederim şairem Güzel yüreğinizi en derin muhabbetle kucakladım Sevgilerimle...
Tek kelimeyle müziğiyle de uyumlu muhteşem güzellikte bir yürek sesiydi şiiriniz kutluyorum tebrikler efendim. Mervan Tan'ın şiirinden sonra bu şiir de okuduğum en harika şiirlerden biriydi, her gün çıtayı yükseltiyorsunuz. En içten selam ve saygılarımla.
Sevgi ve özlem ve ayrılık ..
Şiirdeki söz öbekleri, hissiyat vurgusu
ahenk unsuru, akıcılık ve yoğunluk
heceyi daha da bir güzel kılıyor, okunurluğunu canlı tutuyor.
Bir çıra gibi yanıyor adeta çağrışımları şiirin.
Kutsi bir çağrıya dönüşüyor "neredesin" çığlığı..
Dert dermanını arıyor..
Aşk fermanını..
Yürek vatanını.
Tebriklerim ve
Saygımla..
-Ramazan Boran tarafından 2/12/2022 11:44:32 PM zamanında düzenlenmiştir.