Türk tarihinde kadınlarımız hep en önde. Tomris, Terken, Raziye Begüm, Hürrem , Kösem de. Her an erine destek olmuş gerektiğinde. Canana can olarak Müslüman Türk Kadını.
Kucakta bebek, sırtında cephane ve tüfek, Endişe de yok korku da; hepsi aslan yürek. Mücahide mermi taşıdılar yürüyerek, Ayağı yalın ayak Müslüman Türk Kadını.
Kundakta bebeği, belki de yatalak ana, Canım da cananım da kurbandır bu vatana, Diyerek şehit oldu. Bak toprakta yatana! Koştu, hu okuyarak Müslüman Türk Kadını.
Ey Türk evladı bunları düşün binbir defa. Vatanımız elden giderken olmazdı sefa. Yavrusu çekse de türlü eziyet ve cefa, Saldı kınalayarak Müslüman Türk Kadını.
Kürt, Türk hepsi aynı siperde omuz omuza, Gürcü de inanmış Çerkez de Boz Kurdumuza, Laz, Zaza, Arap, hepsi katılmış Ordumuza. Sarmış ayırmayarak Müslüman Türk Kadını.
Türk, yedi düvelle savaştı Çanakkale’de Yediden yetmişe herkes var muharebede Kara Fatma ve Nene Hatun, belki ninem de. Hem Zübeyde olarak Müslüman Türk Kadını.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK KADINI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK KADINI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okudum çok güzeldi, en büyük şair diye düşündüm, çok acıklıydı,Hayırlı üç aylar, aykandiller, Allah yardımcımız olsun, öğüt,sevgi ve özlem vardı, o çok güzel yüreğine sağlık Üstadım , ders vericiydi,akıcı anlamlı düşündürücüydü kutluyorum Dualarımla selamlarıml her daim.
Duyarlı gönlünüz var olsun efendim