Bayan arkadaşların anlayışla karşılayacakları ümidiyle.
Bekarlığa sultanlık diye diye her biri Evliliğe göz atar, otomatik kadınlar. Peşinden adım adım, koşuşturup bir yürü İzine zehir katar, otomatik kadınlar.
Nazın biri bin para, istemeye gidersin. Ayağını diretir, boşa ısrar edersin. Düşünelim derlerse öyle boş boş bakarsın. Kapıyı yüze örter, otomatik kadınlar.
Gönlü olup he derse, Bülbül gibi şakırsın. Evlerini yol edip, kilim gibi dokursun. Sakın bir gün unutma, şaşı gibi bakarsın. Körlükten daha beter, otomatik kadınlar.
Nikahın kıyılmadan besideki balısın. Geçmişte gelecekte, yaslanacak dalısın. Her rüzgar esmesinde bulutunda dolusun. Gönlü fırtına yutar, otomatik kadınlar.
Koluna bir takarsa, evliliğin ipini. Çifte kandil kâr etmez, beğenmez el tipini. Çil çil altın da olsan, boşaltsan da küpünü. Seni bakırla tartar, otomatik kadınlar.
Hatırlama bakalım, evliliğin gününü. Yüzünü bir astırır, değiştirir yönünü. Üç gün bekar kalırsın, beklersen gün sonunu. Üstüne surat örter, otomatik kadınlar.
İstemez evlenirken ne kayın ne kaynana. Menzili uzun olsun, gelmeyelim yanyana. İsyanı sade buymuş, duyursan duymayana. Dilleri boyum kadar, otomatik kadınlar.
Unutmazsa Yaradan, kalırsa bir de gebe. Sanırsın dört yaşında, hareketsiz bir bebe. Yürü desen gez desen, göstermez ki bir çaba. Eli karnında yatar, otomatik kadınlar.
Günleri birer birer sayıp tüketir ayı. Hazır gelir önüne, hem yemeği hem suyu. Bellidir bebeğin cinsiyeti ve boyu. Ağzı karnına sürter, otomatik kadınlar.
Bir sevgi uyanır ki kadınımın döşünde. Her gün kayın kaynana, rüyasında düşünde. Yarasının dermanı, gör ki kimin peşinde Feryadı göğü yırtar, otomatik kadınlar.
İşi gücü internet, geziniyor hayranla. Nerde bir gün var ise, planlıyor seyranla. Çamaşır, bulaşığı kurutması ceryanla. Fişini çeksen biter, otomatik kadınlar.
Bir ütüyü yap desen, hemen başı ağırır. Bir çift lafın arası, bin bir sebep doğurur. Gözlerini doldurur, boyun büker devirir. Duygunu alıp gider, otomatik kadınlar.
Şimdi GETİR modada, gör ki hangi yöreden. Ne istersen getirir, dört bir yarım küreden. Ne gereği var desen, alev alır çıradan. Yangından fazla tüter, otomatik kadınlar.
Hani yer hangi zaman, onun için fark etmez. Yolun böğrünü deler izine çamur batmaz. Bir sorsan nerden diye dinlemez lafa katmaz. Seni fitreye satar, otomatik kadınlar.
Yüz on dört besmeleyle yazdım ben bu şiiri. Bir kıyaslayan varsa, düşünsün derim biri. Gönülden düşmezsiniz, gülübeladan beri. Birisi’ ni hep iter, otomatik kadınlar.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Otomatik kadınlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Otomatik kadınlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kıymetli Şairimiz, Değerli Dost. Kalemin yüreğin var olsun. Canı-ı Gönülden Tebrik ederim Herşeyin otamatiği üretilsede çakma kadınlar erkekler olsada Meneviyat,kültür ,anane asla inilmeden yansımaz.
"Ana dilin solun senin Edebiyat kolun senin Şiir yazan Şair Dostum Hakikât var yolun senin ____Resul Civcik"Ozan Resuli"
Bu anlam dolu harika yazılmış şiirinizi atlamışım üstadım, tesadüfen gördüm başlı başına bir destandı, kutluyorum tebrikler. Kalemine ve yüreğine sağlık diliyorum. Sonsuz selam ve saygılarımla.
İşi gücü internet, geziniyor hayranla. Nerde bir gün var ise, planlıyor seyranla. Çamaşır, bulaşığı kurutması ceryanla. Fişini çeksen biter, otomatik kadınlar.
Çevremde otomatik kadınlara hiç rastlamadım ama gülümseyerek okudum çok güzel bir şiirdi kaleminiz daim olsun değerli hocam yüreğinize sağlık dileklerimle kutlarım eserinizi selam ve saygılarımla
Merhaba değerli dost Her zamanki tat ve deminde vede güzelliğinde eser Bizde okuyor ve kutluyoruz yürekten Gönlün abat olsun, huzurla dolsun, tüm şiirlerin benzersiz olsun Şiirle kal, dostça kal, hoşça kal
Değerli şairim sayfanızda yüreğinizin sesini mısralara yansıttığınız güzel anlamlı akıcı eserinizi beğeniyle okudum bu güzel mısraları yazan kaleminizi gönülden kutlarım yüreğinize ve emeğinize sağlık nice güzel şiirler yazmanız dileğiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla sağlıcakla kalın
Hiç bir zaman evine vakitlice gelmezler Ağlarsın tek başına gözyaşını silmezler Hayatını verirsin kadir kıymet bilmezler Seni kadın saymaz ki otomatik erkekler
Çevremde bir kaç bayanın davranışlarını gözlemleyerek ve izin de alarak mizahi bir çerçevede bu şiiri yazmaya çalıştım. Elbette dörtlüğünüzde belirttiğiniz otomatik erkekler de var.
Hoşuma gitti, dörtlüğünüz. Eğer müsadeniz olursa, otomatik erkekler diye de bir şiir yazacağım,
Değerli Dost.
Kalemin yüreğin var olsun.
Canı-ı Gönülden Tebrik ederim
Herşeyin otamatiği üretilsede
çakma kadınlar erkekler olsada
Meneviyat,kültür ,anane asla inilmeden yansımaz.
"Ana dilin solun senin
Edebiyat kolun senin
Şiir yazan Şair Dostum
Hakikât var yolun senin
____Resul Civcik"Ozan Resuli"
Selâm ve Duâ ile.
Huzurla Şiir tadında kalın.