Dünyanın malı da kendi de fanidir. Ecelimiz belli değil anidir. Yüce Allah her şeyde ganidir, Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Ne yapsan nere gitsen bir gün, Sıran gelecek öleceksin, o gün. Bak kaç kişi öldü Dünya’da bu gün, Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Ecelin gelince sen de öleceksin. O zaman gününü göreceksin. Ahiret var mıymış, yok muymuş bileceksin. Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Teslim et kendini Yüce Rabb’ine, Allahsevgisini doldur kalbine, Uyup Şeytan’a asi olma alemlerin Rabbi’ne, Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Yüce Allah buyurdu ferman, Kur’an bütün kalplere olur derman. Haydi hep birlikte edelim iman, Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Haydi kardeşim tut elimden Affet beni kötü şey çıkmışsa dilimden. Ne söz edersin tutmadığın ilimden. Yürü sende kulluğa, kıl namazı!
****
Kişi mü’min olamaz namazını kılmadıkça, Hayattan tat alamaz imana dalmadıkça. Cennetten nasiplenemez İslam’a girmedikçe, Hadi hep birlikte diyelim, Lailaheİllallah. Muhammedurrasulullah.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYDİ NAMAZA!..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYDİ NAMAZA!..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kişi mü’min olamaz namazını kılmadıkça, Hayattan tat alamaz imana dalmadıkça. Cennetten nasiplenemez İslam’a girmedikçe, Hadi hep birlikte diyelim, Lailaheİllallah
Muhammeden Resulullah Yüreğinize sağlık kaleminiz daim olsun hocam saygılar