(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Efkârım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Efkârım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Okumaktan mutluluk duyduğum kaleminizden duygu dolu yüreğinizden süzülüp gelen harika duygularla muhteşem güzellikte yazılmış yürek sesinizi gönülden kutluyorum tebrikler efendim. Ben gençliğimde serbest yazmıştım ama o zaman klasik sayılır şimdiki gibi imgelerle bezenmiş değildi o nedenle ruhu genç kalıp yazabilenleri daha da çok takdir ediyorum tâbi ki böyle kaliteli yazanları. Bu harika eser GÜNÜMÜN ŞİİRİ'DİR. En içten selam ve saygılarımla. Esenlikler dileğiyle.
Çok teşekkür ederim Şükrü hocam Her zaman engin yüreğinizle harika yorumlar yapıyorsunuz . Bu güzel onurlu sözlere layık olmaya çalışıyorum. İyi ki varsınız. Allah razı olsun ömrünüz uzun aile hayatınız mutlu huzurlu olsun dileklerimle. En derin selam ve saygılarımı sunuyorum..
Simacım bazen ağır olabilir yazdıklarımız Bazen de birine ağır gelen bir başkasına çok hafif gelebilir . "Her kalp kendi lisanınca atar" bu kelime tamamlıyor her şeyi. Ben çavlan yazabiliyorum gizi bilemiyorum Ama güçsüz değilim Kadınlar güçlüdür her zorluğu yenerler . Sevgiler canım...
Duyguların şahikası bir şiir. Her zaman güzel ve etkili yazan kaleminiz yine harika bir şiire vesile olmuş Dilek hanım. Kutlarım gönül sesinizi,emeğinizi. Esenlik dilerim.
Hayatım boyunca başıma sadece bir kere gelen bir yemek hikayem var saatlerce bekleyiş ve içimin sıkıntısı sabrım tam taşıyorken , kuruntu ettiğim bir sürü vesvese ile yanlızlık içindeki karmaşık duygular idi sonu hastanede bitti
Buda bana herşeyin sonunu görmeden önyargı ile davranmam gerektiğini öğretmişti Şiirinizi okuyunca geçmişe bir dönüş yaptım bende Yüreğinize sağlık Herşey Yolunda gider inşallah Sabrın sonu elbet selamet Sevgilerimle 🌹🌹
Uyuyordun sere serpe düşlerde Cam kenarında dilim lal Avaz avaz bağırdım Sessizliğimi hiç duymadın Yağmuru izliyordum Yağmur mu akıyordu Ben mi yağıyordum bilmiyordum Grift bir çıkmazda Suskun çığlıklar yaşattın
Yağmur ve gözyaşı duygunun tavan yaptığı anlar bunlar kaleminize yüreğinize sağlık saygılarımla
bir tutam mutluluk için değil midir imece yol puslu, sarp, korkulu çoğunlukla ince hayat olsa da çözümsüz bir bilmece en çok sevmeyi bilene yakışır gülmece...
bir neva ile gemiler yaktım artık atılmış sigara gibi yalnızım bir çok şeye değmezmiş geç anladım dilimde devrik bir cümle adın anlaması zor telaffuzu zor
bu muhteşem şiiri yazan ve bizlere yansıtan kadirşinas insan Dilek hanımefendiyi cani gönülden kutluyorum nicelerine... selam eder esenlikler dilerim
Yüreğine sağlık çok çok güzeldi çok doğru,çok acıklıydı, ,öğüt, sevgi ve özlem vardı, akıcı, anlamlıydı,kutluyorum Üstadem, Dua ve selamlarımla her daim..
Harika bir şiir akmış yine yüreğinizden üstadem.
Saygılarımla...