Yürek akar kaleme, satırlara dizerim Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Hayaller gelir dile, serbesthece gezerim Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Sevgilidir kalemim, ilanı aşk eder hep Aşmaz sınırlarını, vardır ucunda edep Hayat mastırı yapar, giydirmeselerde kep Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Yarama çare sorar, bulsa yaramı sarar Engellenemez elbet, gökten geldiyse karar Dua olur gönlüme, derdime derman arar Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Şiir derki yaz beni, yazarsan kalıcıyım Sevgi sefkat merhamet, verirsen alıcıyım Düşmana top tüfeğim, mazlumun kılıcıyım Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Akıldan herşey geçer, kalp iyilik doğurur Alır hepsini kalem, akıl ile yoğurur Sevgi dolu yürekte, yaşayamaz ki gurur Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Kibir de neyin nesi, o kimlerin efesi Dünyaya kim getirdi, kimdir onun ebesi Ölümü yeğlerim de, almam onla nefesi Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
Güzel sözler doğmalı, akmalı yüreklerden Çağlayarak gelmeli, inmeli yükseklerden Engelleri aşmalı, geçmeli tümseklerden Şiir mi beni yazar, ben mi şiir yazarım Ruh evimden indirir, yüreğimden süzerim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ŞİİR RUHUN DİLİDİR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ŞİİR RUHUN DİLİDİR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yeni yılınızın huzurlu mutlu ve bereketli geçmesi dileğiyle sayfanızda ki eserinizi beğeniyle okudum yüreğine sağlık kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla