En güzel aşk Ömür boyu kavuşamayan aşktır Onun için Ne yap ne et Uzak dur benden Mesaj gönderebilirsin Bir sakıncası yok Telefon da edebilirsin Ne olur Daha fazlasını isteme benden
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EN GÜZEL AŞK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EN GÜZEL AŞK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
alo aşk, nasılsın? karnın tok, sırtın pek mi? damın akmıyor,döşeğin ıslak değil mi? soban yanıyor, odan sıcak mı kış günlerinde? karnın tok mu mesela. içecek bir bardak suyun var mı sürahinde? alo aşk! kim ve kiminle varsın sen? birisi kim, birisi kilimci mi? yoksa birisi ben, birisi de sen mi? alo aşk! aşk olsun aşk. sevgilerim güzel kardeşime...
Yeni yılınızı en içten dileklerimle kutlar, Yeni yılın size ve sevdiklerinize, Sağlık sıhhat afiyet huzur mutluluk neşe sevinç, Getirmesi temennisi ile esenlikler dilerim.
Yeni yılınızı tebrik ederim hocam Afetlerden, salgınlardan uzak, bolluk bereket dolu bir yıl dilerim ülkemize de Yüreğinize, emeğinize, kaleminize, kelamınıza bereket Saygı ve selamlarımla.
Değerli kaleminizden sayfanıza yansıyan anlamlı duygu yoğunluklu kurgusuyla harika bir eser okudum yüreğine sağlık niceleri temennisiyle kalemin daim ilhamın bol olsun selamlarımla kalın sağlıcakla
En güzel aşk değil midir insanın hakiki yurdu cennete özlemi? Ve tüm mecazi aşklar bizi öyle yorar da, yine de gurbette olduğunu anlamamaya direnir yürekler... Oysa, gerçek aşk, insanın sevdiği ile birlikte tek bir kalp olup ebediliğe birlikte yol alabilme ve ümidini hiç yitirmeme ızdırabı olmalı şu alemde. Sadece aşka takılan o kadar çok taş parçası var ki yeryüzünde...
Yüreğinize sağlık... Ömür boyu kavuşamayan aşkların nihayeti ebediyet değil midir zaten?
hedefi tam 12 sınden vuruş
müthiş ve ilginç bir şiir
öyle ki ben de vurldum
tebrikler